شهید آوینی

 

امام جمعه اهواز خواستار مشارکت همگانی در کمک به مردم لبنان شد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه ‌اهواز با بیان اینکه دولت در کمک به مردم لبنان مصمم است، گفت: این کمک نیازمند مشارکت همگانی مردم از تمامی اقشار است.

آیت الله محمدعلی موسوی جزایری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر و با حضور پرشور مردم روزه دار این شهر در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به مقاومت و پیروزی مردم لبنان در جنگ رژیم صهیونیستی، برخورداری ازچنین روحیه‌ای را به عنوان نعمتی بزرگ از سوی خداوند دانست.

وی افزود: پیروزی حزب الله لبنان از یک طرف معجزه و از سویی افتخار و سربلندی امت اسلام در سراسر جهان در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

آیت الله جزایری با اشاره به سهمیه بندی کمک استانهای سراسر کشور در کمک به مردم لبنان از مردم اعلام کرد سهمیه خوزستان برای کمک به مردم لبنان 15 میلیارد ریال تعیین شده است و از مردم خواست تا دولت را در تصمیم جدی خود در این جهت یاری رسانند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته  دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان اسلام در مقابل دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی خواستار تجلیل شایسته از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شد.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری یکی از ایام ماه مبارک رمضان به نام روز سالمندان تلاش در حمایت از این قشر از جامعه را مایه برکت و نزول رحمت خداوند دانست و گفت: ارج و حمایت از سالمندان افضل عبادات و صالحات است.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo