بخش IT جشنواره فرهنگی هنری ثقلين به‌دليل عدم استقبال حذف شد

دومين جشنواره فرهنگی هنری ثقلين، جهت ژرفابخشی وجدانی باورداشت‌های دينی دانشجويان در آفرينش آثار هنری فرهنگی با همكاری وزارت علوم تحقيقات و فناوری و مجمع كانون‌های قرآن دانشجويان كشور به ميزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

اين جشنواره در سه بخش مسابقه، دانش افزايی و ويژه برگزار می‌شود. بخش مسابقه چهار بخش ادبی، هنری، IT و پژوهش را در برمی‌گيرد.

بخش دانش‌افزايی جشنواره در جريان برگزاری جشنواره شامل برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری كارگاه‌ها، نمايشگاه آثار، برگزاری شب شعر و عصر داستان و... خواهد بود.

بخش ويژه نيز به آفرينش آثار هنری دانش‌جويان به صورت زنده اختصاص داده‌شده‌است.

بخش ويژه IT كه اين بخش در بخش مسابقه طراحی وب‌سايت دينی و وبلاگ‌نويسی بود، به دليل عدم استقبال دانشجويان حذف گرديد.

«هانيه سركی» دبير بخش IT جشنواره ثقلين در گفت‌و‌گويی با سرويس وبلاگ گفت:«به دليل عدم استقبال از بخش آی تی تنها به برگزاری كارگاه‌های آموزشی در طول جشنواره اكتفا شده‌است.»

وی در ادامه تصريح كرد:«تا كنون 100 اثر ادبی، 60 اثر هنری و 12 اثر پژوهشی به دبيرخانه جشنواره ارسال شده‌است.»

وی از برگزاری كارگاه‌های آموزشی در طول جشنواره خبر داد:«كارگاه‌های آموزشی از 9 لغايت 12 آبان ماه در زمينه‌های SEO (Search Engine Optimizationو امنيت شبكه و هم‌چنين طراحی سايت به دو صورت مبتدی و پيشرفته و كارگاه‌های جانبی وبلاگ‌نويسی برگزار خواهد شد.»

سركی از در نظر گرفتن سايتی برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در اين كارگاه‌ها سخن به ميان آورد و بيان كرد:«برای تبليغات اين جشنواره تبليغات شهری از هفته دوم مهر به بعد در نظر گرفته شده‌است و علاقه‌مندان به ثبت نام برای حضور در كارگاه‌ها می توانند به سايت IT essay مراجعه نمايند.»

علاقه‌مندان به شركت در بخش های مختلف جشنواره می توانند از طريق سايت جشنواره تا 31 شهريور ثبت‌نام نمايند.

منبع : خبرگزاری قرآنی ایران  (ایکنا)

Logo
https://old.aviny.com/News/85/06/30/09.aspx?&mode=print