3 هزار نفر در جشنواره الکترونیکی پیامبر اعظم (ص) شرکت کرده اند
مشاور رئیس سازمان ملی جوانان ، از شرکت بیش از 3 هزار نفر در جشنواره الکترونیکی پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

حجت الاسلام حسینی در سومین گردهمایی سراسری مدیران استانی سازمان ملی جوانان ، افزود: جوانان 14 تا 29 سال تا پایان سال جاری برای شرکت در جشنواره الکترونیکی پیامبراعظم (ص) فرصت خواهند داشت.

وی درباره بخش های مختلف جشنواره اظهار داشت: این جشنواره الکترونیکی در بخش های وبلاگ نویسی به صورت عمومی واختصاصی، شعر، عکاسی در قالب عکس های مرتبط با شخصیت پیامبر (ص) و مدینه منوره نماهنگ و کلیبهای قابل نمایش در فضای اینترنتی و داستان کوتاه از زندگی پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود.

مشاور رئیس سازمان ملی جوانان درادامه تصریح کرد: آموزش الکترونیکی سیره نبوی به صورت چند رسانه ای فیلم کوتاه، خوشنویسی گرافیک کارتهای اینترنتی چهل حدیث از پیامبر و درباره پیامبر (ص) و کاریکاتور کینه ورزی های دشمنان پیامبر (ص) در طول تاریخ در جشنواره الکترونیکی پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود.

حسینی اظهار داشت: رشته های جشنواره در ابعاد هنری ، علمی، آموزشی با در نظر گرفتن جنبه های معرفتی و محتوایی طراحی شده است.

جوانان علاقه مند می توانند با عضویت در پایگاه اینترنتی این جشنواره به آدرس www.payambar.ir  از برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی سایت استفاده کنند.

این پایگاه از سالروز میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) فعالیت رسمی خود را در شبکه جهانی آغاز کرده و در طول سال پیامبر اعظم (ص) به عنوان دبیرخانه الکترونیکی جشنواره فعال خواهد بود.

 

 منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/85/06/28/06.aspx?&mode=print