حجاب مظهر حیات و بقاء نظام اعتقادی در جامعه انسانی است
حجاب و پوشش برای یک زن مسلمان علاوه بر تامین مصالح فردی و اجتماعی، مظهر حیات و بقاء یک نظام اعتقادی حیات بخش در جامعه انسانی است.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی  رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی مراکز و اماکن عمومی گفت : حجاب و پوشش برای یک زن مسلمان علاوه بر تامین مصالح فردی و اجتماعی ، مظهر حیات و بقاء یک نظام اعتقادی حیات بخش در جامعه انسانی است و رعایت این الگوی عملی با همه ملازمات اعتقادی ، علاوه بر تثبیت فرهنگی دینی ، زبان گویایی برای تبلیغ و معرفی دین خواهد بود.

محمد جواد محمدی زاده استاندار خراسان رضوی  نیز مظاهر ناپسند را یک عارضه جهت دار و هدفمند در راستای تخریب ارزشهای اسلامی و نظام دانسته و خاطرنشان کرد : ما با کسانی که مروج فرهنگ بیگانه بوده و تلاش می کنند سیاستهای فرهنگی دشمنان اسلام را به مرحله عمل در بیاورند قاطعانه برخورد خواهیم کرد .

وی افزود : در این برهه حساس بر مسئولان احیای فرهنگ و پاسداران ارزشهای اسلامی است که ابعاد خیانت به فرهنگ اصیل اسلامی را آشکار سازند تا نسل جوان و پویای میهن اسلامی با توطئه های ژرف و گسترده بیگانگان آگاه شده و فعالیتهای مناسب را در برابر آنها اتخاذ نمایند .

همچنین حسن موحدیان فرماندار مشهد در این جلسه به وضعیت سایتها و فعالیت کافی نت های غیرمجاز در سطح شهر گفت : فعالیت های مراکز اینترنتی و کافی نت ها در دست بررسی است و طرحها و برنامه هایی را برای اجرای کنترل و نظارت جدی بر نحوه فعالیت آنها از طریق مخابرات و نیروی انتظامی و سایر دستگاههای ذیربط پیش بینی شده است که تا پایان مهرماه کلیه واحدها می بایست بصورت استاندارد و طبق مقررات کار کنند و مراکز غیرمجاز نیز تعطیل خواهد شد .

موحدیان از طرح صیانت از منزلت بانوان شاغل در بخش خصوصی خبر داد و افزود: ایجاد آرامش روانی ، امنیت شغلی ، رشد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و در نهایت حرمت بخشیدن به زن و استحکام پیوندهای خانوادگی و استواری نظام اجتماعی از آثار اجرای طرح صیانت از بانوان شاغل است که کمیسیون بانوان فرمانداری و مسئولین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به شدت پیگیر اجرای این طرح ارزشمند هستند.

 منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/85/06/28/03.aspx?&mode=print