شهید آوینی

 

افتتاحيه دومين دوره الكترونيكي كارشناسي دانشكده مجازي علوم حديث

مراسم افتتاحيه دومين دوره دانشكده مجازي علوم حديث، سي ام شهريور ماه در تهران برگزار مي‌شود.

مدير دانشكده مجازي علوم حديث صبح امروز با اعلام آغاز سال تحصيلي جديد دانشكده مجازي علوم حديث ابراز داشت: مراسم افتتاحيه دومين دوره دانشكده مجازي علوم حديث، سي ام شهريور ماه با حضور كليه دانشجويان در دانشكده علوم حديث تهران برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام سيد حميد حسيني توجيه و معارفه دانش‌پذيران دومين دوره الکترونيکي کارشناسي دانشکده مجازي علوم حديث را از برنامه‌هاي اين آيين برشمرد و افزود: در اين مراسم كه با حضور مسؤولان آموزش عالي و فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور و مسؤولان، اساتيد و دانشجويان اين دانشکده از ساعت 15 روز پنج شنبه، سي ام شهريور ماه در محل تالار شيخ صدوق اين دانشكده برگزار خواهد شد، دانشجويان افزون بر بهره‌گيري از سخنان مسؤولان و ديگر برنامه‌هاي متنوع، با شيوه تحصيل در دانشکده‌ مجازي به طور كامل آشنا خواهند شد.
معاون فن آوري اطلاعات و ارتباطات دانشكده علوم حديث تعداد افراد شركت كننده در دومين دوره دانشكده مجازي علوم حديث را نهصد نفر اعلام كرد و اظهار داشت: با ارسال مدارك دانشجويان تا پايان شهريور، احتمال افزايش اين افراد وجود دارد كه در بين اين افراد، علاقه‌منداني از كشورهاي ديگر هم به چشم مي خورند.
دبير جشنواره الکترونيکي پيامبر اعظم ضمن دعوت از كليه دانشجويان دانشكده مجازي علوم حديث براي شركت در اين مراسم بيان داشت: اين مراسم در سه بخش اجرا خواهد شد كه در بخش اول از ساعت 15 تا 16.30 توضيحات مسؤولان واحدها و ارايه برنامه‌هاي توجيهي و پرسش و پاسخ برگزار مي شود و در بخش دوم كه از ساعت 17 تا 18.30 برگزار مي شود، دانشجويان و ميهمانان از سخنراني مسؤولان رسمي کشور بهره‌مند مي‌گردند و در همين مراسم به دانشجويان ممتاز جوايزي اهدا خواهد شد و در بخش سوم پس از برگزاري نماز جماعت از ميهمانان پذيرايي خواهد شد.
مشاور IT رييس سازمان ملي جوانان درباره امكانات رفاهي براي دانشجويان شهرستاني ابراز داشت: با توجه به اين که تعداد قابل توجهي از دانشجويان و دانش‌پذيران غير تهراني مايل‌اند در اين مراسم شرکت کنند، امکان اسکان آنان در محل دانشکده براي يک شب فراهم شده است كه استفاده از اين امکان مشروط به نام‌نويسي قبلي است و عزيزاني که مايلند پنج شنبه شب را در محل دانشکده اقامت داشته باشند‍، لازم است حداکثر تا پايان وقت اداري روز شنبه، 25 شهريورماه درخواست خود را از طريق نشاني پست الکترونيکي farhangi@hadith.ac.ir به واحد فرهنگي ارسال کنند تا کارت اقامت براي آنان صادر گردد.
معاون پژوهشي دانشکده علوم حديث در ادامه گفت: به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در اين مراسم، از ساعت 14 تا 15 همان روز وسايل نقليه از محل ايستگاه متروي شهرري در چند نوبت آماده انتقال عزيزان به محل دانشکده خواهد بود و همچنين در پايان مراسم، شرکت‌کنندگان به ايستگاه مترو انتقال داده خواهند شد.
حجت الاسلام حسيني با اعلام پخش زنده مراسم افتتاحيه از پايگاه اينترنتي دانشكده مجازي تأكيد كرد: تلاش خواهيم کرد امکان پخش مستقيم برنامه را از شبکه اينترنت فراهم کنيم تا علاقه منداني که در خارج از کشور حضور دارند يا به هر دليل نمي‌توانند در اين محفل صميمي شرکت کنند به صورت مستقيم در جريان برنامه قرار گيرند و در صورت امکان در بخش پرسش و پاسخ، سؤالات خود را با مسؤولان مربوط در ميان بگذارند. ضمن اين که گلچيني از برنامه در سايت دانشکده قرار خواهد گرفت.
گفتني است، در حاشيه مراسم، نمايشگاهي از منابع و جزوه‌هاي مورد نياز دانشجويان نيز برپا خواهد بود و افزون بر آن، کارت دانش‌پذيري دانشجوياني که در اين مراسم شرکت‌ کنند به آنان تحويل داده خواهد شد.
شايان ذكر است، علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به پايگاه اينترنتي اين دانشكده به نشاني www.vu.hadith.ac.ir مراجعه نمايند.

منبع : خبرگزاری رسا

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo