شهید آوینی

 

مرکز تخصصی مهدویت و اداره كل ارشاد قم برگزار می‌‌كنند:

جشنواره ده روزه طلیعه ظهور در قم

جشنواره بزرگ «طلیعه ظهور» با همکاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز تخصصی مهدویت قم از یازدهم تا بیستم شهریورماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار می‌شود.

معاون آموزشی مرکز تخصصی مهدویت قم، از همکاری این مرکز با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری جشنواره بزرگ «طلیعه ظهور» خبر داد و اظهار داشت: بخش اصلی این جشنواره ده روزه، آثار دارای درون‌مایه دینی و نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار است.
حجت‌الاسلام علی مصلحی افزود: در بخش ویژه جشنواره بزرگ «طلیعه ظهور» ، به آثار برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.
وی اجرای مسابقه با موضوعات: نامه‌ای به امام زمان (عج)، رمان، شعر، داستان کوتاه، کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های عملی، ایستگاه کودک و نوجوان و پاسخ به شبهات مهدویت را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد.
معاون آموزشی مرکز تخصصی مهدویت قم، افزود: این مرکز در بخش‌های غرفه پرسش و پاسخ، غرفه بانوان، انتشارات، سایت، وبلاگ‌نویسی و نرم‌افزارهای مهدوی با این جشنواره همکاری می‌کند.
وی اعزام کارشناسان و فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت قم به همایش‌ها و جشن‌های نیمه شعبان به عنوان سخنران و مشاور را از دیگر برنامه‌های این مرکز در این ایام خواند.
خاطرنشان می‌شود، جشنواره طلیعه ظهور، از یازدهم تا بیستم شهریورماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) واقع در گلزار شهدای قم، برگزار خواهد شد.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo