شهید آوینی
 
15 سفر حج؛ جايزه اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی پيامبر اعظم(ص)

به همت سازمان حج و زيارت سازمان صدا و سيما 15 سفر حج به عنوان جوايز اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی پيامبر اعظم(ص) در نظر گرفته شد.

به همت سازمان حج و زيارت سازمان صدا و سيما 15 سفر حج به عنوان جوايز اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی پيامبر اعظم(ص) در نظر گرفته شد. اداره كل فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) با همكاری روزنامه جام‌جم و سازمان حج و زيارت سازمان صدا و سيما برگزار كنندگان اين جشنواره هستند.

اين جشنواره در دو بخش محتوی و گرافيك برگزار می‌شود و هر وبلاگ می‌تواند در يك يا هر دوی اين بخش‌ها شركت كند. داستان كوتاه، مقاله، پژوهش، خاطره‌نويسی و شعر، بخش محتوايی و طراحی قالب وبلاگ، پويانمايی(فلش و نماهنگ)، عكس و طراحی پوستر، بخش گرافيك اين جشنواره را تشكيل می‌دهد. وبلاگی به عنوان برترين انتخاب خواهد شد كه در هر دو بخش ذكر شده، بالاترين نمره را از داوران جشنواره دريافت كرده باشد.

آشنا كردن نسل جوان با ابعاد وجودی پيامبر اعظم(ص)، گراميداشت سال پيامبر اعظم(ص) بر طبق فرمايش مقام معظم رهبری، اقدام در جهت ايجاد وحدت و هم‌گرايی در جهان اسلام، بهره‌برداری از فضای مجازی در راستای تعظيم و معرفی ساحت پيامبر اعظم(ص)، امكان استفاده عموم مردم از اطلاعات بوجود آمده در اينترنت، شناسايی و جذب افراد مستعد و توانمند در رابطه با وبلاگ‌نويسی به منظور بهره‌برداری از توانايی‌های آن‌ها در موارد مشابه، از اهداف برگزاری اين جشنواره است.
پايگاه اطلاع‌رسانی اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی پيامبر اعظم(ص)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo