شهید آوینی
 
همايش علمی «مهدويت در عصر حاضر» برگزار می‌شود

همايش علمی «مهدويت در عصر حاضر» از 14 شهريورماه سال جاری با همكاری دبير‌خانه‌ی اجلاس حضرت مهدی (عج) در سال پيامبر اعظم (ص)، در شهرستان گنبد كاووس از توابع استان گلستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمين «روحانی‌نيا» مديركل سازمان تبليغات اسلامی استان گلستان ضمن بيان اين مطلب گفت: اين همايش با هدف توسعه و گسترش فرهنگ غنی اهل بيت (ع)، تقريب پيروان مذاهب و معرفی ابعاد شخصيتی حضرت مهدی (عج) برپا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی دبيرخانه‌ی اين همايش، فراخوان مقالات در راستای محور‌های برپايی همايش اعلام شده است و هزينه پايان‌نامه‌ی دانشجويانی كه در حوزه يكی از محورهای اين همايش باشد، در صورت انتخاب و گزينش پرداخت خواهد شد.

روحانی‌نيا از تشكيل كميته‌های تبليغات و اطلاع‌رسانی، پشتيبانی و علمی برای برگزاری بهتر اين همايش خبر داد و افزود: برگزاری نمايشگاهی با موضوع مهدويت، ميزگرد‌های هم‌زمان با موضوع سيره نبوی، مسابقات علمی با مضامين مهدويت و اعزام 600 دانش‌آموز به مسجد مقدس جمكران از برنامه‌های اين همايش است.

مديركل اداره تبليغات اسلامی استان گلستان يادآوری كرد: اين همايش از 14 شهريورماه سال جاری با برپايی ميزگرد موضوعی آغاز می‌شود و به‌مدت دو روز ادامه می‌يابد.

وی در پايان از برپايی نمايشگاهی با 40 اثر جديد مهدويت ـ كه هنوز در بازار عرضه نشده است ـ در حاشيه‌ی برگزاری اين همايش خبر داد. هم‌چنين علاقه‌مندان به شركت در اين همايش می‌توانند مقاله‌های خود را حداكثر تا 10 شهريور‌ماه سال جاری به نشانی استان گلستان، اداره كل تبليغات اسلامی، دبير‌خانه‌ی همايش «مهدويت در عصر حاضر» ارسال كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo