بزرگترین مسجد دانشگاهی کشور در همدان به بهره برداری می رسد
مسجد دانشگاه بو علی سینا همدان به فراموشی سپرده شده بود اما با مساعدت مسئولان در مساحت 4 هزار و 500 متر مربع به عنوان بزرگترین مسجد دانشگاهی کشور به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر "اردشیر خزاعی" - رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی مهر با بیان این مطلب افزود: ثبت نام نیمسال جاری دانشکده های کشاورزی و مهندسی که 40 درصد دانشجویان دانشگاه بو علی سینا را تشکیل می دهند به صورت اینترنتی انجام شده است و در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری ثبت نام تمامی دانشجویان اینترتی می شود.

دانشگاه بوعلی همدان در بیش از 40 رشته کارشناسی ارشد فعالیت می کند و در مهر ماه سال جاری مقطع دکتری رشته های خاکشناسی، عمران و زیست شناسی در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه راه اندازی می شود.

آموزش مجازی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نیاز است که دانشگاه بوعلی همدان صرفا در مرحله مطالعه بر روی این شیوه جدید آموزشی است و برنامه ریزی های آن انجام خواهد شد.

دانشگاه بوعلی سینا همدان مجموعه ای از دانشکده های کشاورزی، مهندسی، ادبیات، علوم، هنر، تربیت بدنی نهاوند، شیمی و آموزشکده دامپزشکی است که هزار و 200 نفر دانشجو در این مجموعه تحصیل می کنند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/28/05.aspx?&mode=print