شهید آوینی

 

به مناسبت پیروزی حزب ا... لبنان بر صهیونیست غاصب

خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی تهران امروز رایگان است

به دنبال حماسه بزرگ حزب ا... لبنان و پیروزی مردم مظلوم این كشور بر صهیونیست غاصب ، بسیاری از خدمات عمومی و شهری پایتخت از جمله مترو، اتوبوسرانی و... امروز برای استفاده عموم رایگان است.

 اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام كرد: در راستای حمایت و تبریك پیروزی غرور آفرین ملت غیور لبنان بر رژیم غاصب اسرائیل ، با دستور محمد باقر قالیباف - شهردار تهران- ، شهروندان تهرانی می توانند امروز به صورت رایگان از تمام خطوط مترو تهران استفاده كنند.
براساس این گزارش از نخستین ساعات فعالیت مترو تهران تا ساعات پایانی امروز سه شنبه 24/7/85 در تمام خطوط ، استفاده از قطار شهری رایگان و هیچ مبلغی از مسافران اخذ نمی‌شود.
در همین راستا ، اتوبوس های شركت واحد به دنبال پیروزی غرور آفرین حزب الله لبنان، امروز شهروندان تهرانی را با چراغ های روشن و به صورت رایگان جابه جا می‌كنند.
اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین اعلام كرد: امروز سه شنبه 24/7/85 به مناسبت پیروزی غرورآمیز حزب الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی سرویس دهی اتوبوسهای این شركت به مسافرین عریز به صورت رایگان بوده و اتوبوسهای این شركت به صورت چراغ روشن اقدام به جابه جایی مسافرین خواهند كرد.
ضمنا در پایانه های شركت واحد از شهروندان محترم برای این شادمانی با شربت پذیرایی خواهد شد.
بنابر این گزارش ، رانندگان تاكسیرانی نیز از ساعت 6 صبح امروز با روشن كردن چراغ های خودروی خود ، این جشن باشكوه را گرامی می دارند.
 
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo