دبیرکل حزب الله لبنان :

ما امروز به یک پیروزی تاریخی برای لبنان رسیدیم
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب گفت: ما امروز یک پیروزی استراتژیک و تاریخی برای لبنان و امت بدست آوردیم.

سید حسن نصر الله در پیامی تلویزیونی که شبکه المنار لبنان آن را پخش کرد؛ از تمام گروههای سیاسی؛ آوارگان لبنانی و مذهبی و دولت لبنان و تمامی مجامع بشردوستانه تشکر و قدردانی کرد. 

وی با بیان اینکه مردم لبنان به توانمندی حزب الله ایمان دارند گفت: رژیم صهیونیستی در این جنگ دچار اشتباهات راهبردی شد.

نصرالله با تاکید بر اینکه صبر و مقاومت مردم لبنان باعث پیروزی مقاومت شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته هزاران منزل مسکونی جنوب لبنان را تخریب کرد و هدفش این بود که مردم را در برابر این پایداری و مقاومت مجازات کنند.

دبیرکل حزب الله با انتقاد از کسانی که خواستار گشوده شدن پرونده خلع سلاح مقاومت در این مرحله شده اند، اظهارداشت : ملت لبنان به پیروزی غرورآفرینی دست یافته است .

وی با تاکید بر اینکه حزب الله سلاح مقاومت را رها نخواهد کرد یادآور شد: هیچ ارتشی در دنیا نمی تواند حزب الله لبنان را خلع سلاح کند.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی زیادی علیه شهروندان لبنانی شد، اظهارکرد: رژیم صهیونیستی دچار اختلافات داخلی شدید شده است .

دبیر کل حزب الله با اشاره به ادامه تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان این سئوال را مطرح کرد : درصورتی که لبنان مجددا از سوی رژیم صهیونیستی مورد تعرض و هدف قرار بگیرد چه کسی می خواهد از لبنان دفاع کند ؟

نصر الله خواستار لبنانی مقتدر شد و گفت : ارتش لبنان و نیروهای بین المللی نمی توانند امنیت لبنان را کنترل کنند سلاح مقاومت تنها تامین کننده امنیت لبنان است .

وی همچنین تنها راه حل مشکل لبنان را ادامه مقاومت دانست و افزود: مقاومت و وحدت ملی مولفه های قدرت لبنان هستند.

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/24/04.aspx?&mode=print