شهید آوینی
 
مانور آمادگی اورژانس تهران برای کمک به مجروحین لبنانی
بسیج جامعه پزشکی در حرکتی نمادین، مانور آمادگی آمبولانس های اورژانس تهران را برای کمک به مجروحین لبنانی برگزار کردند.

 مانور آمادگی آمبولانس های اورژانس تهران به همت جمعیت هلال احمر، مرکز اورژانس تهران و سازمان بسیج پزشکی کشور از ساعت 8 صبح امروز با تجمع آمبولانس های  اورژانس در محل میدان آزادی تهران آغاز شد و آنان به سمت میدان فلسطین حرکت کردند.

این اقدام نمادین به منظور اعلام انزجار نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع لبنان و فلسطین به خصوص حمله به مراکز درمانی و بیمارستانی و خودرو های امداد رسانی و  اعلام آمادگی برای مداوای مجروحین لبنان و با شرکت بیش از 110 دستگاه آمبولانس صورت گرفت به طوری که در هر کدام از این آمبولانس ها تیم 4 نفره ای با تخصص های مختلف مستقر هستند.

بر روی همه این خودرو ها پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم حزب الله لبنان و تصاویری از سید حسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب و شاخه های گل نصب شده بود.

بنابر این گزارش افراد تیم های تخصصی پس از طی مسیر میدان آزادی تا میدان فلسطین، در این میدان مستقر و سپس تا مسجد دانشگاه را راهپیمایی کردند.

راهپیمایان شعار می دهند: "حزب الله حزب الله پیروزی ات مبارک"، "اسرائیل آمریکا   نابودی ات نزدیک است"، "ننگت باد آمریکا ننگت باد اسرائیل"، "سید حسن نصرالله افتخار حزب الله"، "درود بر حزب الله، سلام بر نصر الله"و "مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل" .

قرار است در پایان این مراسم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سخنرانی کند. 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo