11 شهید و 18 مجروح حاصل حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به لبنان

به نقل از شبكه خبری الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی "پل‌الحیصه" در منطقه "عكار" در نزدیكی مرزهای شمالی لبنان با سوریه واقع در 20 كیلومتری شمال شرق طرابلس از بزرگترین شهرهای شمالی لبنان را بمباران كردند.

خبرگزاری فرانسه شمار شهدای این حمله را 11 شهید و 9 مجروح اعلام كرد. برپایه این گزارش، مجروحان این حادثه برای مداوا به سه بیمارستان در منطقه عكار منتقل شدند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شهرك "حبشیت" در منطقه عكار واقع در 20 كیلومتری شمال شرق طرابلس را نیز هدف حملات خود قرار دادند.

نظامیان صهیونیست ساختمان‌های مسكونی در حاره حریك، صفیر و اطراف منطقه الشیاح را هدف قرار دادند و ستون‌هایی از دود از مناطق مسكونی در جنوب لبنان به آسمان برخاست.

هوایپمای رژیم صهیونیستی برای اولین بار جاده "بعلبك" شرق لبنان را كه به شهر حمص سوریه متصل مي‌كند و نیز جاده "راشیا" كه جنوب بقاع را به جاده دمشق و بیروت متصل مي‌كند، بمباران كردند.

هواپیمای رژیم صهیونیسنتی منطقه "المصنع" در مرز با سوریه را نیز هدف حملات هوایی خود قرار دادند. پل "الزاهرانی" نزدیك شهر "صیدا" در جنوب لبنان نیز هدف حملات هوایی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز به محله‌های مسكونی "كفر تبنیت" در جنوب لبنان نیز حمله كردند.

"جبل رفیع" در منطقه "التفاح" در جنوب لبنان نیز دو بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. یك كامیون نیز در شهرك "مقنه" در بقاع الشمالی امروز هدف حمله قرار گرفت كه طی آن یك نفر كشته شد.
شهرك "الكفور"در شهر النبطیه چهار بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت و كاملا تخریب شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر
 

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/21/06.aspx?&mode=print