شورای حقوق بشر تهاجم صهیونیستها به لبنان را محکوم کرد
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در نشست ویژه خود در نیویورک حملات پی در پی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه باسلر، منابع دیپلماتیک در نیویورک با اعلام این خبر افزودند : اعضای شورای حقوق بشر سازمان ملل در نشست ویژه امروز خود که بنا به درخواست شماری از کشورهای اسلامی و عربی در نیویورک برگزار شد همچنین خواستار توقف هر چه زودتر حملات اسرائیل به لبنان شدند .

47 کشورعضو شورای حقوق بشر، چین و روسیه همچنین برای صدور یک قطعنامه علیه اسرائیل توافق کرده و اظهار داشتند : اسرائیل به وضوح حقوق بشر در لبنان را زیر پا گذاشته و آن را نقض می کند .

آنها در ادامه خواستار اعزام یک کمیته تحقیق به منطقه خاورمیانه شدند که این امر با مخالفت آلمان روبرو شد .

این در حالی است که نماینده سوئیس در سازمان ملل امروز اعلام کرد که تنها برگزاری یک نشست ویژه درباره وخامت اوضاع حقوق بشر در لبنان کافی نبوده و باید از این دست نشستها برگزار شود .

رژیم صهیونیستی که از چهارشنبه 21 تیر جنگ تمام عیار و بی رحمانه ای را بر ضد لبنان و مناطق مسکونی وتاسیسات و زیر ساخت های این کشور به بهانه اسارت دو نظامی صهیونیست به دست رزمندگان حزب الله آغاز کرده است . در این تجاوزات ددمنشانه از انواع سلاحهای ممنوعه بین المللی که حامیان این رژیم ازجمله آمریکا، آلمان و انگلیس دراختیارش قرار داده اند بر ضد ملت بی دفاع لبنان استفاده می کند. 
 

منبع: خبرگزاری مهر
 

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/21/04.aspx?&mode=print