شهید آوینی
 
بیانیه حزب الله درباره انهدام یک فروند کشتی جنگی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان دربیانیه ای اعلام کرد:مبارزان این حزب امروز یک فروند قایق جنگی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را با 12 سرنشین در مقابل ساحل شهر صور منهدم کردند.

به نقل ازخبرگزاری فرانسه، این بیانیه می افزاید : ساعت 14/5 دقیقه به وقت محلی رزمندگان حزب الله  یک فروند کشتی جنگی نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی ازنوع" سوپر دیفورا" را در مقابل ساحل منطقه منصوری در جنوب صور هدف قرار دادند که در نتیجه آن کشتی جنگی آتش گرفت و دردریا غرق شد.

دربخشی دیگر از این بیانیه آمده است : پس از این عملیات نیروهای حزب الله ، کشتیها و قایقهای پلاستیکی نیروی دریایی اسرائیل بلافاصله خود را به محل رسانده اند درحالی که 12 افسر و سرباز آن کشته وزخمی شده بودند و این کشتی نیز درعمق دریا به گل نشست .

حزب الله دراین بیانیه آورده است: قایق جنگی رژیم صهیونیستی مناطق شهری لبنان را هدف حملات وموشکباران قرار می داد و شماری از شهروندان ما را زخمی کرد.

31 جولای گذشته حزب الله یک ناوچه جنگی اسرائیل را در شهر صورهدف قرار داد.15 جولای گذشته هم یک ناوچه جنگی دیگر اسرائیل در سواحل بیروت منهدم شد و چهار سرنشین آن کشته شدند.
 

منبع: خبرگزاری مهر
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo