شهید آوینی
 
گلوله باران و انهدام خانه های فلسطینیان در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود علیه ملت فلسطین دو مبارز فلسطینی را در کرانه باختری شهید، نوار غزه را گلوله باران و چند خانه فلسطینیان را منهدم کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع امنیتی فلسطین گزارش دادند که یک فروند بالگرد نظامی ارتش اسرائیل امروز با شلیک موشک به اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری دو مبارز فلسطینی را به شهادت رساند.

برپایه این گزارش، این شهیدان فلسطینی امجد العتیلی 24ساله و محمد عتیق 26 ساله از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

در همین حال، خبرگزاری رسمی بحرین "بنا" اعلام کرد که نیروهای ارتش اسرائیل امروز دو فلسطینی را در اردوگاه المعری در بخش رام الله و یک نفر را در اردوگاه بلاطه در بخش نابلس در کرانه باختری بازداشت کردند.

خبرگزاری "بنا" همچنین افزود که واحدهای توپخانه و تانک های اسرائیل امروز گلوله باران شدید مناطق شمال نوار غزه را از سرگرفتند و بویژه شمال شهر بیت لاهیا و منطقه ابوصفیه در شرق ارئوگاه جبالیا و شرق شهر بیت حانون را هدف قرار دادند.

نیروهای اسرائیلی مستقر در فرودگاه بین المللی غزه با یورش به منطقه الشلالفه در غرب این فرودگاه 9 خانه شهروندان فلسطینی را منهدم و زمین های کشاورزی آنها را تخریب کردند.

ارتش اسرائیل از 28 ماه ژوئیه گذشته یورش نظامی گسترده خود به نوار غزه را آغاز کرده و دستکم 170 شهروند فلسطینی در این یورش و حملات اشغالگران به شهادت رسیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo