اصابت موشک های حزب الله به 13شهرک صهیونیست نشین
مبارزان حزب الله لبنان امروز سه شنبه در پاسخ به جنایات صهیونیست ها 13شهرک صهیونیست نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف موشک قرار داده و در درگیری با اشغالگران، سه نظامی صهیونیست را کشته و دست کم 11نفر را زخمی کردند.

به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، مبارزان حزب الله لبنان امروز در بیانیه ای اعلام کردند که بعد از ظهر امروز در پاسخ به تجاوزگری های رژیم صهیونیستی، شهرک های کریات شمونه، دفنه، دان، کفر بالوم، هاگوشاریم، گونین، ناووت، مردخای، یاووم، رمات نفتالی، افیفیم، حامیم و عکا را با موشک هدف قرار داده اند.

در همین حال، پلیس رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 60فروند موشک حزب الله به شهرک های یاد شده اصابت کرده است.

این درحالیست که مبارزان حزب الله لبنان امروز در چند محور در منطقه مرزی جنوب لبنان و فلسطین اشغالی با اشغالگران وارد درگیریهای شدید شده اند.

نیروهای حزب الله با یک یگان زرهی اسرائیل در اطراف شهرک عیناتا و نیز در محورهای شهرک بنت جبیل، عیترون و دبل با اشغالگران درگیر شده اند.

شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش اعلام کرد که در جریان درگیریها در اللبونه، دبل و بنت جبیل یک افسر و دو نظامی اسرائیلی کشته و دست کم 11نفر دیگر زخمی شده اند.

این شبکه افزود که مبارزان حزب الله در درگیری با یک یگان اسرائیلی در تله اللبونه در شرق منطقه راس الناقوره در مرز جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی، مقادیری مهمات و سلاح به غنمیت گرفته اند.

این درحالیست که حملات توپخانه های و گلوله باران به مناطق مختلف صور در جنوب لبنان شامل شهرک های المنصوری؛ القیلیه، العزیه، الحنیه، مزرعه بیوت السیاد، دیر قانون و راس العین به وسیله واحدهای توپخانه و ناوچه های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز امروز به یک دستگاه موتورسیکلت در ورودی جنوبی شهر بعلبک در شرق لبنان حمله کرده و سه شهروند لبنانی را زخمی کرد.

واحدهای توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین شهرک یحمر الشقیف در منطقه نبطیه را چندین بار گلوله باران کردند.

شهرک های الطیبه، العدیسه، میس الجبل، دشت الخیام و اطراف جنوبی شهرک الخیام در جنوب لبنان نیز از دیگر مناطقی بود که آماج گلوله باران توپخانه ای اسرائیل قرار گرفت.

این درحالیست که جنگنده های اسرائیلی امروز پل ارتباطی بزرگ "سعیدی" بین بودای و بلعبک را منهدم کردند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/18/05.aspx?&mode=print