پیام رئیس جمهور به مراسم «دیدار با پدران آسمانی»
عصر روز سه شنبه به مناسبت میلاد مولی الموحدین علی (ع) مراسم «دیدار با پدران آسمانی» با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با پیام دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان برگزار شد.

در بخشی از پیام دکتر احمدی نژاد که توسط ابوذر شیرودی فرزند «شهید خلبان علی اکبر شیرودی» قرائت شد آمده است: امسال میلاد مظهر عدالت و مهرورزی و مجاهدت با شور و نشاط شما یادگاران گرانقدر مردان و زنان حماسه و ایثار میمنتی غیر قابل وصف یافته است و این حضور بار دیگر رایحه معطر یاد و نام پدرانی که انسشان با آسمان بیشتر از زمین بود را در مشام جان همه ایرانیان جاری ساخته است.

در ادامه این پیام چنین آمده است: اگرچه جان و روح همه ما از شکوه جشن مقدسی که شما برای دیدار با پدران آسمانی تان بر پا ساخته اید غریق سرور و شادمانی است اما تداوم جنایت رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطین و نیز سکوت مرگبار و تأسف بار مجامع بین المللی چون داغی سوزان دل همه ما را از درد و رنج و نفرت از این همه جنایتی که بر ضد بشریت صورت می گیرد لبریز ساخته است و به همین مناسبت به همه فرزندان شاهد فلسطین و لبنان به ویژه آنانکه پدرانشان در روزهای گذشته آسمانی شده اند، درود می فرستم و همصدا با شما به مقام شامخ پدران آسمانی آنان هم ادای احترام می کنم.

دکتر محمود احمدی نژاد،«عدالت گسترده»، « خدمت به مردم و هر نوع تلاش و کوشش برای پیشرفت مادی و معنوی کشور»، «تخلق به اخلاق اسلامی»، « احترام به خلق خدا و دوست داشتن آنان با تمام قلب و وجود»، « ذکر و عبادت و اخلاص» را عناصر عمده یک فضای معطر به عطر وصال و شهادت برشمرد و افزود: شهادت یک فرهنگ است فرهنگی که در آن خدا حضور دارد و مردم به این حضور ایمان دارند. حضور خدا یعنی حضور عشق و محبت ، صفا و ایثار، علم و مجاهدت و چنین جامعه ای شهید پرور و شاهد است.

در انتهای پیام رئیس جمهور آمده است: همت برگزار کنندگان دومین جشن« دیدار با پدران آسمانی» به مناسبت سالروز ولادت مولی الموحدین علی (ع) را می ستایم و امید دارم این سنت نیکو در سال آینده به صورت سراسری و در تمام گستره این سرزمین روشن از خورشید تابناک شهادت برگزار گردد و ثمرات بی بدیل آن دلهای مشتاق شهادت را بیش از پیش شیفته زندگی جاوید نماید.

 

منبع: خبرگزاری مهر
 

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/18/04.aspx?&mode=print