شهید آوینی

 

تظاهرات هزاران کویتی در حمایت از حزب الله و سید حسن نصرالله

هزاران کویتی با برپایی تظاهراتی در خیابانهای کویت ضمن اعلام خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی به سبب جنایات هولناکی که در لبنان مرتکب می شود، از مقاومت حزب الله و دبیرکل آن حمایت کردند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه،هزاران کویتی روز گذشته با ریختن به خیابانهای پایتخت در حمایت از رزمندگان مقاومت حزب الله در نبرد نابرابر با متجاوزان صهیونسیت تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان که اکثر آنها را زنان تشکیل می دادند، با پوشیدن لباس مشکی، پرچمهای حزب الله و کویت ولبنان را به دست داشتند.

مردم کویت فریاد می زدند : "خدایا نصرالله دبیرکل حزب الله را یاری کن / نه سنی نه شیعه فقط وحدت اسلامی."

نیروهای امنیتی کویت نیز تظاهرکنندگان را همراهی می کردند.

در 30 ژولای گذشته نیز صدها تن در مقابل سفارت آمریکا در کویت در اعتراض به حمایت آمریکا از جنایات اسرائیل در لبنان تظاهرات کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از چهارشنبه 21 تیر (12ژوئیه) خاک لبنان به ویژه جنوب این کشور را آماج حملات گسترده زمینی، هوایی و دریایی خود قرار داده است و بیش از هزار غیر نظامی بیگناه از جمله دهها کودک را شهید و هزاران تن دیگر را زخمی کرده و به تاسیسات زیربنایی این کشور از جمله پل ها و فرودگاه بیروت خسارتهایی وارد کرده است؛ این حملات همچنان ادامه دارد.

مبارزان حزب الله لبنان نیز در پاسخ به جنایت صهیونیست ها، مواضع و پایگاههای نظامی و شهرک های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از جمله یک فرودگاه را هدف حملات موشکی خود قرار داده اند که خسارتهای فراوانی به آن وارد شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo