هلاکت دست کم دو نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر

در حالی که ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنان به حملات وحشیانه خود به مناطق مسکونی لبنان ادامه می دهد،مبارزان حزب الله لبنان از صبح امروز در منطقه مرزی جنوب لبنان با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شده اند که در جریان آن دست کم دو نظامی صهیونیست کشته و چند تن دیگر زخمی شده اند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل امروز سه شنبه اعتراف کرد که یک نظامی این رژیم در جریان درگیریها با مبارزان حزب الله در نزدیک روستای دبل در منطقه مرزی جنوب لبنان با فلسطین اشغالی کشته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که چند نظامی این رژیم در جریان درگیریهای امروز با مبارزان حزب الله در نزدیک شهرک بنت جبیل و شهرک لبونه در نقطه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی زخمی شده اند.

گفتنی است سه نظامی صهیونیست روز دوشنبه در بنت جبیل به دست مبارزان حزب الله به هلاکت رسیدند.

این درحالیست که پلیس لبنان اعلام کرد که در درگیریهای شدید صبح امروز در مناطق مشرف به روستای دبل در نزدیک بنت جبیل، یک نظامی اسرائیلی کشته و پنج نفر دیگر زخمی شده اند.

در همین حال، تیم های امدادی امروز نیز به جست وجو برای یافتن مردم در زیر آوار ویرانی های ناشی از حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ناحیه جنوبی بیروت (ضاحیه) ادامه دادند. یک منبع دفاع شهری لبنان تعداد مفقودان را 26نفر اعلام کرده است.

جنگنده های ارتش اشغالگر قدس دوشنبه شب به ناحیه جنوبی بیروت حمله کردند که به شهادت دست کم 20شهروند لبنانی و زخمی شدن بیش از 50 نفر دیگر منجر شد.

جنگنده های اسرائیلی صبح امروز نیز چهار بار به روستاهای جنوب صور حمله کردند و واحدهای توپخانه این رژیم نیز به شدت روستاهای شرقی  صور را گلوله باران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی و زمینی روز دوشنبه خود به لبنان با جنایت آفرینی های تازه خود دست کم 67شهروند لبنانی را شهید ودهها نفر دیگر را زخمی کرد.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین محله های البیاض، مزرعه کفر حوز و نزدیک دیرمار انطونیوس در منطقه نبطیه را بمباران و واحدهای توپخانه این رژیم نیز همزمان مناطق یحمر، زوطر، عشیت، الثصیبه و الخیام را گلوله باران کردند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز لحظاتی پیش از حملات هوایی شدید اسرائیل به اطراف شهر مرجعیون در جنوب لبنان خبر داد.

در همین حال، وزارت دفاع ژاپن امروز اعلام کرد که 31نفر ازنیروهای ژاپنی بین المللی مستقر در بلندیهای جولان روز جمعه مجبور به رفتن به پناهگاهها به سبب اصابت یک موشک به نزدیک مرکز آنها شده اند و در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.

ژاپن در یگان نیروی بین المللی یاد شده از سال 1996مشارکت دارد و این نظامیان کار کمک لجستیکی به نیروهای بین المللی را برعهده دارند، زیرا قانون اساسی صلح آمیز ژاپن استفاده از اسلحه برای آنها را ممنوع کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/17/07.aspx?&mode=print