شهید آوینی
 
"مولود کعبه" از دو شبکه جام جم و تهران پخش می‌شود

برنامه تلویزیونی "مولود کعبه" به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر در دو قالب متفاوت از شبکه جهانی جام جم و شبکه پنج پخش می‌شود.

این برنامه که به صورت جنگ تلویزیونی پخش خواهد شد، علاوه بر جنبه سرگرم کنندگی بخش هاش مختلفی دارد و به بیان بخشی از ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری مولای متقیان حضرت علی (ع) می پردازد.

گفتگو با هنرمندان سینما و تلویزیون، اجرای تصانیف و آهنگ های مختلف با حضور خوانندگان، پخش مولودی خوانی، گفتگو با مردم در خصوص این روز و بزرگداشت مقام پدر، استفاده از موسیقی، پخش تکه های کوتاه نمایشی و گفتگو با مهمانان برنامه که درباره شرایط زندگی و سیره حضرت علی (ع) مطالبی را بیان می کنند، بخش هایی از این برنامه را تشکیل می دهد.

مجموعه برنامه "مولود کعبه" به صورت دو برنامه متفاوت و جدا از هم پخش می شود. برنامه مربوط به شبکه جام جام به صورت ضبط شده و بر اساس متنی از بیژن نوباوه وطن ارائه می شود. اجرای این برنامه را محمد سلوکی و جواد یحیوی بر عهده دارند. اما همین برنامه از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش خواهد شد. متن آن را نیز نوباوه وطن نوشته و اجرای برنامه به عهده رسول نجفیان و جواد یحیوی است.

مجموعه برنامه "مولود کعبه" برای دومین سال متوالی تولید و از تلویزیون پخش می شود. تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را نورالدین سبحانی بر عهده دارد که 17 مرداد از شبکه های جام جم و تهران پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo