مردم بیرجند جنایات اسرائیل در قانا را محکوم کردند

مردم بیرجند پس از پایان نماز جمعه این شهر با راهپیمایی اعتراض خود را نسبت به جنایات بی شرمانه اسرائیل و سکوت مجامع بین المللی فریاد زدند.

در بیرجند، مردم خشمگین این شهر با حمل پلاکادر و سر دادن شعار های چون" مرگ بر آمریکا"، "مرگ براسرائیل"، "صهیونیست جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند" و راهپیمایی از مقابله مسجد جامع امام حسین (ع‌) این شهر تا میدان قدس خواستار توقف جنایات اسرائیل در جنوب لبنان شدند.  

نمازگزاران بیرجند در پایان این مراسم با قرائت قطعنامه ای تاکید کردند: جنایت های بی شرمان رژیم صهیونیستی و کشتار بیرحمانه زنان و مردان و کودکان بی دفاع در لبنان و فلسطین به ویژه فاجعه غم انگیز و سهمگین قانا با استفاده از سلاح های ممنوعه و غیر متعارف و تحت حمایت همه جانبه و آشکار مالی و تسلیحاتی آمریکا و همراهی دولت بد نام انگلیس و تعدادی از کشورهای غربی لکه ننگ دیگری در کارنامه مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی خصوصا سازمان ملل و شورای امنیت آن است که با سکوت ذلت بار رژیم صهیو نستی اسرائیل را برای استمرار جنایت و ددمنشی همچنان ترغیب می نمایند.

 

در این قطعنامه تاکید شده است: امت اسلامی با پایداری و مقاومت فرزندان معنوی رسول اعظم (ص) و رزمندگان دلاور و قهرمان مسلمان، لحظه به لحظه برذلت و خواری اسرائیل خواهند افزود‌.

 

مردم بیرجند ضمن محکوم نمودن برخورد های گزینشی و سیاسی و سکوت خدمت بار شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به جنایات رژیم غاصب اسرائیل ، خواستار ممانعت از ادامه کشتار کودکان زنان غیر نظامیان و انهدام تاسیسات زیر بنایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی شدند.

 

مردم نوع دوست خراسان جنوبی مبلغ 221 میلیون ریال کمک نقدی برای مردم لبنان و فلسطین اهدا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/85/05/14/04.aspx?&mode=print