شهید آوینی
 
برگزاری مسابقه‌ی مقاله‌نويسی با عنوان «بررسی ابعاد حمله‌ی اسراييل به لبنان»

معاونت پژوهشی مدرسه‌ی عالی امام خمينی (ره) مسابقه‌ی علمی ـ پژوهشی «بررسی ابعاد گوناگون حمله‌ی اسراييل به لبنان و مقاومت حزب‌الله» را برگزار می‌كند.

به نقل از مركز خبر حوزه، مقالات بايد پيرامون موضوعاتی چون اهداف و انگيزه‌های اسراييل از حمله به لبنان، نقش حزب‌الله در ناكامی سياست توسعه‌طلبانه‌ی اسراييل در منطقه، عملكرد جهان اسلام در حمايت از حزب‌الله و مقاومت، نقش و عملكرد سازمان‌های بين‌المللی در تشديد بحران، انگيزه‌های آمريكا در حمايت از صهيونيزم در خاورميانه و وظايف مسلمانان جهان در حمايت از سيدحسن نصرالله و مقاومت لبنان و فلسطين باشد.

علاقه‌مندان به وبلاگ‌نويسی نيز می‌توانند آثار خود را در زمينه‌ی راهكارهای حمايت از مقاومت حزب‌الله، نامه به دبيركل سازمان ملل متحد، دعوت از مسلمانان جهان برای حمايت از مقاومت و محكوميت اسراييل، دعوت از سران كشورهای اسلامی جهت پشتيبانی از سيدحسن نصرالله و دعوت از عموم مردم جهان جهت ارسال كمك‌های مالی و داررويی به لبنان ارسال كنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام مردادماه جاری به نشانی قم، فلكه‌ی جهاد، مدرسه‌ی عالی امام خمينی (ره)، معاونت پژوهش اداره‌ی ساماندهی مطالعات و تحقيقات ارسال كنند.

هم‌چنين مقالات ارسالی بايد مستند و علمی باشد و شيوه‌های پژوهش و روش تحقيق در آن لحاظ شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo