شهید آوینی
 

با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز؛

جنبش عدالتخواه دانشجویی مشهد جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کرد
دانشجویان دانشگاه های مشهد در تجمعی اعتراض آمیز جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه را محکوم و خواستار اقدام فعال وزارت خارجه در این زمینه شدند.

در این تجمع که در مقابل دفتر وزارت خارجه در مشهد برگزار شد، صدها نفر از دانشجویان دانشگاه های مشهد با سردادن شعارهایی همچون"رژیم صهیونیستی عامل هرجنایت ، سکوت هرمسلمان خیانت است خیانت، فلسطین درقتل عام است، مسلمانان زمان اتنقام است، سکوت هرمسلمان خیانت است به قرآن"، خواستارواکنش وزارت امورخارجه با جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

در این مراسم، "میثم سالمی" از اعضای جنبش دانشجویی عدالتخواه در سخنانی با بیان این که کشتار فلسطینیان چیز تازه ای نیست گفت : متاسفانه در این برهه، از وزارت امور خارجه انتظار بیشتری بود.

 

وی همچنین با انتقاد ازعملکرد صدا وسیما در خصوص اطلاع رسانی درباره این موضوع افزود: "اگر مسئله جام جهانی برای مردم مهم است آیا باید درزمینه مسئله فلسطین تنها یک گفت وگو پخش شود و عدم حساسیت رادیو تلویزیون حتی باعث شده مردم هم ساده از کنار این مسئله بگذرند.

سالمی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی تاکنون کارهای خوبی در زمینه سیاست خارجی فعال انجام داده است، خاطرنشان کرد: محکوم کردن این جنایت را که همه دولتها انجام می دهند ولی از دولت ایران که جلودار کشورهای منطقه است، انتظار بیشتری است.

 

وی با طرح این سئوال که وزارت خارجه چه اقدامی انجام داده است، گفت : به طور قطع خواسته های ما به دولتهای پیشین باز نمی گردد ولی از دولت فعلی انتظارات بیشتری داریم. حاضران در پایان خواستار اقدام فعال وزارت خارجه شدند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo