شهید آوینی
 
طرح ميثاق با جوانان در 276 پايگاه مقاومت بسيج آغاز شد

مراسم افتتاحيه طرح ميثاق و غني‌سازی اوقات فراغت جوانان با شعار «شور جوانی، نشاط علمی و اخلاق محمدی» در سالن شهيد هاشمي‌نژاد ناحيه مقاومت بسيج سپاه مشهد برگزار شد.

در مشهد، در اين مراسم فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مشهد طی سخنانی گفت: امروز آمادگی دفاعی نسبی و خوبی در سطح رده‌های مقاومت برای دفاع همه‌ جانبه از كشور در مقابل تهديدات دشمنان اسلام وجود دارد.

سرهنگ پاسدار حسين لطفی افزود: يكی از بهترين راهكارها جهت استفاده بهينه از نيروی انسانی كشور استفاده از فرصت‌هاست. اوقات فراغت جوانان فرصتی است كه ما بايد بهترين استفاده را از آن در جهت شكوفايی نسل جوان كشور ببريم.

وی تاكيد كرد: در فصل تابستان بهترين فرصت برای حوزه‌های مقاومت است تا انجمن‌های هنری و ادبی را در سطح رده‌های مقاومت تشكيل دهند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مشهد به سه اصل برنامه‌ريزی، اطلاع‌رسانی و فضای مناسب كلاس‌های طرح ميثاق اشاره كرد و افزود: از رسانه‌ها استفاده كنيد و فعاليت‌ها را منعكس كنيد. از نقطه نظرات جوانان و دانش آموزان برای پيشبرد برنامه‌ها بهره بگيريد.

وی در پايان تعداد 176 پايگاه برادر و 100 پايگاه خواهر را محل تشكيل كلاس‌های طرح ميثاق امسال برشمرد و بر كيفيت اجرای برنامه‌ها تاكيد كرد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo