شهید آوینی
 
کلاسهای آموزشی دختران مسلمان سوئیس برگزار می شود

انجمن فرهنگی زنان مسلمان سوئیس کلاسهای سالانه تابستانی خود را از 7 تا 12 مرداد با هدف فراهم کردن فرصتهای کسب آگاهیهای لازم در مورد اسلام برای دختران جوان مسلمان برگزار می کند.

نادیا راشدی کارموس رئیس انجمن فرهنگی زنان مسلمان سوئیس گفت : این کلاسهای دو هفته ای در مؤسسه فرهنگی اسلامی کانتون نوی چاتل برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کلاسها را که در قالب اردوهای تابستانی برگزار می شود  ایجاد فرصتهای آموزشی اسلامی برای دختران مسلمان و پرورش استعدادها و مهارتهای آن عنوان کرد و گفت : این اردو بهترین فرصت برای درک زندگی اجتماعی و ادغام در جامعه سوئیس است تا شخصیت آنها پرورش داده شود. این برنامه تابستانی دربرگیرنده مسابقات قرآن، کلاسهای آموزشی، تورهای علمی تحقیقاتی به مناطق تاریخی، و تورهای ورزشی است.

انجمن فرهنگی زنان مسلمان سوئیس در سال 1992 تأسیس شده و به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی با هدف ارائه درک بهتر اسلام و مسلمانان فعالیت می کند . 

انجمن فرهنگی زنان مسلمان تلاش می کند نیازهای فرهنگی، دینی، آموزشی و انسانی زنان مسلمان در سوئیس را برآورده و برای سوئیسیها و اروپایی ها اطلاعاتی را فراهم کند که اسلام و زنان و مردان مسلمان را به درستی درک کنند .

منبع:خبرگزاری مهر 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo