شهید آوینی

 

فعالان فرهنگي‌ و مذهبی در اهواز شناسنامه‌دار مي‌شوند

طرح شناسنامه‌دار شدن كليه مفاخر و نخبگان فرهنگی، هنری، مذهبی در اهواز به زودی اجراء مي‌شود.

در خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، كليه افراد برجسته فرهنگی و هنری دارای شناسنامه فرهنگی مي‌شوند.

ناصر چنانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز ضمن اشاره به اين مطلب گفت: در صدد هستيم تا با يك طرح دراز مدت از طريق جمع‌آوری اطلاعات و مشخصات و سوابق افرادی كه در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی و هنری فعال هستند يك بانك اطلاعاتی مطلوب و قابل دسترس تشكيل دهيم.

وی افزود: اين شناسنامه‌ها شامل حال كليه افرادی مي‌شود كه فعاليت‌ فرهنگی،مذهبی، هنری را در سوابق اجرايی خود داشته باشند و يا در حال حاضر مشغول به اين فعاليت‌ها هستند.

وی با اشاره به هدف اجرای اين طرح كه شناسايی و معرفی فعالان و نخبگان برجسته فرهنگی استان است، گفت: به گونه‌ای كه نهادها و مجموعه‌های مختلف بتوانند به راحتی با اين افراد ارتباط برقرار كنند و از وجود آنان در استان استفاده تأثيرگذاری شود.

هدف ديگر ما از شناسايی و معرفی اين نخبگان تعيين الگوی شخصيتی و تجليل و تقدير از آن‌ها در مراسمات مختلف است، لذا از همه اهالی قلم، فرهنگ، مذهب كه در اين حوزه‌ها فعاليت داشته‌اند و دارند دعوت به عمل مي‌آيد تا كليه مشخصات و سوابق كاری و فعاليت خود را به واحد طرح و برنامه‌ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز ارسال كنند.

وی در پايان گفت: همچنين اگر صاحب اثر خاصی باشند يا مصاحبه‌ای از آن‌ها در جرايد به چاپ رسيده است در اختيار اين واحد قرار دهند و ما را در تكميل سوابق فرهنگی خود ياری دهند.

 

منبع : خبرگزاری قرآنی ایران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo