شهید آوینی
 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد:

حضور رهبران ادیان غیر مسلمان در هجدمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره )
معاون امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 20 نفر از رهبران ادیان غیر مسلمان جهان در هجدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور خواهند یافت.

محمد رضا موحدی کرمانی در مشهد، اظهار داشت: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن همچنین انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی از برکات برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی است تا به جهان بفهمانیم که با چه هدفی انقلاب کردیم و در حفظ و تداوم , آن نیز کوشا هستیم .

وی افزود: امسال به دلیل حساسیت های پیش آمده مراسم باید گسترده تر و با حضور افراد مختلف از جمله اقلیتهای مقیم ایران برگزار شود .

معاون امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش این شورا در جامعه، گفت : شوراهای تبلیغات باید به گونه ای عمل کنند که تمام افراد که در خط و مسیر انقلاب هستند را تحت پوشش خود قراردهند .

موحدی کرمانی ادامه داد: سال گذشته برای برگزاری مراسم ارتحال در استانها 15 میلیون اختصاص می یافت ولی امسال در دولت  جدید این مبلغ به 25 میلیون افزایش یافته است .

دبیر هشتمین همایش مسئولان شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانهای کشورخاطر نشان کرد: در دولت جدید بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته بالغ بر 50 درصد افزایش داشته است .

موحدی کرمانی مهمترین هدف از برگزاری همایش مذکور را بهره گیری از تجربیات و نظرات مسئولان تبلیغات استانها عنوان کرد و افزود : برای ایجاد هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی , اجرائی , امنیتی , انتظامی و خدمت رسانی اساسنامه ای تهیه شده و تقدیم مجلس شده است .

وی در پایان  با اشاره به اولویتهای سال جاری افزود : امسال باید تلاش شود دهه فجر و راهپیمایی ها پر جمعیت تر، جوانتر و غنی تر برگزار شود .

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo