شهید آوینی
 
ساخت موسيقی با محور پيامبر اعظم (ص) در دانشگاه سوره

شعبانعلی قانعی اردكانی: نشست مطبوعاتی دكتر محمدروشن سرپرست جديد مؤسسه آموزش عالی سوره پيرامون تدوين سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله دانشگاه سوره در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی سوره برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان تبليغات‌اسلامی، در اين نشست مطبوعاتی كه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد سرپرست جديد مؤسسه آموزشی عالی سوره در ابتدا با اشاره به اينكه اميدواريم مراكز خبری تعامل خوبی برای انعكاس اخبار اين مؤسسه آموزشی داشته باشند، عنوان كرد: يكی از كارهايی كه بايد در اين مركز انجام شود تدوين سند چشم‌انداز 20 ساله دانشگاه است كه البته اين موضوع در همه جای دنيا انجام مي‌شود.

لذا ما برای اينكه متوجه شويم كه به كجا خواهيم رسيد بايد اين سند را تدوين كنيم و به علت اينكه در اين جامعه زندگی مي‌كنيم قائدتاً بايد به قانون‌های سند چشم‌انداز 20 ساله نظام نيز توجه داشته باشيم.

ساخت موسيقی با محور پيامبر اعظم (ص) از برنامه‌های مؤسسه آموزش عالی سوره است كه اميدواريم پس از ساخت اين موسيقی و تهيه كاست آن به صورت بين‌المللی آن را پخش كنيم.

وی در ادامه تصريح كرد: سازمان تبليغات اسلامی صاحب امتياز اين مؤسسه آموزشی است و به همين علت نيز ما بايد تلاش كنيم كه اهداف بلندمدت و كوتاه‌مدتی را برای توسعه هرچه بهتر اين مؤسسه تعيين كنيم كه از جمله اين كارها تدوين اين سند است.

وی افزود: در تاريخ 20/2/85 در مؤسسه سوره نخستين جلسه تدوين اين سند با حضور اساتيد و صاحب‌نظران تشكيل و مصوب شد كه اين سند چشم‌انداز 20 ساله به طور علمی تنظيم و تدوين شود. به طور مثال: دانشجويان ما با جامعه ارتباط كمی دارند و پس از فارغ‌التحصيل شدن اشتغال برای آن‌ها فراهم نيست لذا مركزی برای اين امر تاءسيس شد كه در اين مركز دانشجويان و فارغ‌التحصيلان با استفاده از بانك اطلاعاتی كه مهيا كرده‌ايم مي‌توانند با دستگاه‌های متقاضی ارتباط برقرار كرده و نيازهای شغلی جامعه را برطرف كنند.

وی گفت: از جمله اين مراكز شهرداری تهران است كه با آنجا تعامل بسيار خوبی پيدا كرده‌ايم. در زمينه‌های مختلف فوق برنامه و همچنين برنامه‌های هنری با سازمان آموزش و پرورش قرارداد بسته‌ايم كه نيروی كارآمد در اختيارشان بگذاريم. همچنين بنياد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از ديگر مراكزی است كه با آن مركز نيز قرارداد بسته و اميدواريم با اين كار دينمان را به دفاع مقدس ادا كنيم.

دكتر روشن در ادامه اين نشست مطبوعاتی خاطرنشان كرد: ستاد شاهد و ايثارگری، بسيج‌دانشجويی برای آقايان، طرح ارتقاء سلامت بهداشت روانی برای دانشجويان، از ديگر برنامه‌هايی است كه در طول اين مدت به بهره‌برداری رسيده است.

سرپرست مؤسسه آموزشی عالی سوره افزود: برای نخستين‌بار در رشته سينما پروژه‌های خارجی انجام داده و در اين راستا با كشور آلمان برای ساخت 8 فيلم مستند كه دانشجويان ما تهيه خواهند كرد و محصول مشترك خواهد بود قرارداد بسته‌ايم.

دكتر روشن در خاتمه پس از پاسخ به پرسش‌های تعدادی از خبرنگاران خواستار تعامل بيشتر اين مؤسسه آموزشی با اصحاب رسانه‌ها شد..

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo