شهید آوینی
 

نامه فرزند دیپلمات ربوده شده به معاون حقوقی رئیس جمهور :

پیگیری سرنوشت چهار دیپلمات در هر شرایطی نباید متوقف شود
سید رائد موسوی فرزند یکی از چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در نامه ای به مسئول ویژه پیگری سرنوشت چهار دیپلمات، تاکید کرد: این یک وظیفه است که در هر حال پیگیر سرنوشت و آزادی چهار دیپلمات ایرانی دربند رژیم صهیونیستی باشیم.

در نامه سید رائد موسوی خطاب به سید احمد موسوی معاون حقوقی رئیس جمهور آمده است : شرایط ویژه ‌ای که کشور هم اکنون در آن واقع شده برای ما کاملا قابل درک است، ولی سختی و مشقتی که این عزیزان ثانیه به ثانیه در زیر فشار و شکنجه صهیونیستهای سفاک متحمل می شوند این وظیفه را برای ما و شما ایجاد می کند که در هر حال پیگیر سرنوشت و آزادی این عزیزان باشیم.

فرزند دیپلمات ربوده شده با اشاره به نزدیک شدن 14 تیر ماه سالگرد اسارت این عزیزان، خواستار ملاقات خانواده های چهار دیپلمات در آن زمان با رئیس جمهور شد که ضمن دلگرم نمودن خانواده ها، نشان اهمیت نظام به این مسئله به عنوان حق ضایع شده ای از ملت ایران توسط رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

وی افزوده است : ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون در پیگیری پرونده چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان از سوی حضرتعالی صورت  گرفته، می خواهیم در جریان اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گیریم.

سید رائد موسوی از طرف خود و خانواده از همدردی و شرکت معاون حقوقی رئیس جمهور در مراسم ختم مادر سید محسن موسوی تشکر کرد.

گفتنی است؛ احمدی نژاد در اولین ماه های آغاز کار دولت جدید، سید احمد موسوی معاون حقوقی خود را به عنوان مسئول پیگیری سرنوشت احمد متوسلیان، سید محسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم منصوب کرد.

این چهار نفر در سال 1361 توسط عوامل رژیم صهیونیستی ربوده شده و تا کنون خبر دقیقی از سرنوشت آنان در دست نیست اما برخی شواهد حکایت از زنده بودن تعدادی از آنان در زندان های رژیم صهیونیستی دارد.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo