شهید آوینی

 

با حضور بانوی اندیشمند جهان اسلام

بانوان نویسنده عرصه ادبیات ایثار و شهادت تجلیل می‌شوند

بانوان ایثارگر نویسنده و نویسندگان زن در حوزه ایثار و شهادت به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور طاهره صفارزاده تجلیل می‌شوند.

به نقل از اداره كل روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی این بنیاد گفت: در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران قصد داریم از بانوانی كه ایثارگر هستند و در عرصه هنر نیز به نویسندگی مشغولند و همچنین از بانوانی كه برای حوزه ایثار شهادت قلم را به خدمت گرفته و به خلق آثار تالیفی می‌پردازند، تقدیر و تجلیل نمائیم.
عباس خامه یار گفت: در این مراسم شاهد حضور بانوی اندیشمند نمونه جهان اسلام خانم دكتر طاهره صفارزاده خواهیم بود و همچنین برخی از شخصیت‌های فرهنگی و مسئولان كشوری حضور خواهند داشت.
وی افزود: تجلیل این قشر از بانوان فرهیخته می‌تواند انگیزه‌ای برای سایر بانوان جامعه شود تا به حوزه ایثار و شهادت نظر بیشتری كنند. در این مراسم ده نفر از بانوان ایثارگر نویسنده و نویسندگان زن در حوزه ایثار و شهادت بطور نمادین تجلیل خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود: این مراسم در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه در محل سرای اهل قلم از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌گردد كه یكی از مهم‌ترین نشست‌ها و برنامه‌های جنبی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران است.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo