شهید آوینی
 
همايش «معلم گنجينه الهی» برگزار شد

همايش معلمين قرآن كريم اردكان با عنوان «معلم گنجينه الهی» و به منظور بزرگداشت روز معلم در محل سالن امام علی (ع) سازمان تبليغات اسلامی اردكان برگزار شد.

این همایش از سوی كانون قرآن سازمان تبليغات اسلامی اردكان و با هدف تجليل از مقام شامخ معلمين به ويژه معلمين قرآن كريم تحت عنوان «معلم گنجينه الهی» با حضور معلمين قرآنی این شهرستان در محل سالن امام علی(ع) سازمان تبليغات اسلامی اردكان برگزار شد.

در اين مراسم مسئول كانون قرآن سازمان تبليغات اسلامی اردكان نيز ضمن تبريك روز معلم به تمامی معلمين به ويژه معلمين عرصه آموزش قرآن كريم بالاترين مقام را مقام معلم دانست و بر لزوم تلاش و كوشش بيشتر معلمين در دستيابی به مقامات بالای علمی و اخلاقی تاءكيد كرد.

در ادامه همایش 2 تن از معلمين نمونه قرآن كريم معرفی و مورد تجليل قرار گرفتند.

سازمان تبليغات اسلامی اردكان دوره‌های تربيت معلم قرآن كريم را جهت برپايی كلاس‌های آموزش قرآن در قالب طرح‌های آموزشی قرآن كريم برگزار کرده است و این معلمین قرآن در برپايی كلاس‌های قرآنی و جذب جوانان و نوجوانان به این آموزش‌ها نقش بسيار مؤثری را ایفا کرده‌اند.

گفتنی است، هم‌اكنون بيش از 75 معلم قرآن به صورت فعال با كانون قرآن سازمان تبليغات اسلامی همكاری داشته و در طرح‌های قرآنی چون نهضت قرآن‌آموزی، نسيم حيات، بينات، كلاس‌های تفسير، تربيت معلم قرآن با این سازمان همكاری دارند.

منبع : خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo