شهید آوینی

 
دین و معنویت را در محیط های علمی تقویت کنید
آیت الله استادی عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار تقویت مسائل دینی و معنویت در محیط های علمی، آموزشی و دانشگاهی شد.

همایش پاسداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری بعد از ظهر سه شنبه از سوی بسیج اساتید قم و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، با حضور برخی از مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله رضا استادی در سخنانی با تاکید بر اینکه در محیطهای دینی آنچه که منشا هر فساد و خرابکاری است، حبّ دنیاست، ویژگی های شخصیتی شهید مطهری را یادآور شد و گفت: کلاسهای محیط اسلامی باید جوری باشد که درس بی رغبتی به دنیا در آن مطرح باشد و کسانی که درکلاسهای درس شهید مطهری شرکت کردند، روز به روز بر اعتقادات مذهبی آنها افزوده می شود.

آیت الله استادی، شهید مطهری را استادی عالم ، اندیشمند و متفکر توصیف کرد و یکی از ویژگی های شهید مطهری را تواضع وی عنوان کرد و اظهار داشت: استاد مطهری در کلاسهای درسی خود تواضع به خدا را به شاگردانش می آموخت.

استاد حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم وجود برنامه ها و مسائل دینی در محیطهای علمی اشاره کرد و اظهار داشت مسائل دینی اگر در سراسر کشور اسلامی در همه محیطهای اموزشی و علمی و کلاسهای درس وجود داشته باشد برکات زیادی دارد و از وجودی بسیاری مسائل و مشکلات جلوگیری می کند.

 

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo