شهید آوینی

 
حمله ی ماموران شهرداری تهران و شهادت یک جانباز/ قالیباف: برنمی تابیم و تخریب می کنیم

سه مامور شهرداري منطقه 18 به علت درگيري با اهالي روستاي زرنان بازداشت شدند.

ماموران شهرداري منطقه كه با حضور در
منطقه زرنان اقدام به تخريب يك باب حمام خانگي در منزل مسكوني يك جانباز در بستر شهادت كرده بودند، پس از درگيري با عده اي از اهالي باعث شهادت وي شدند.

بنابراین گزارش، تخریب این حمام، به دلیل دستور شهرداری تهران جهت تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز بوده است.

به گفته خانواده اش اين جانباز به دليل استرس دچار اختلالات تنفسي شده بود. به گفته روابط عمومي فرمانداري شهريار، چندي پيش فرماندار شهريار كه از وضع بد معيشتي اين جانباز مطلع شده بود با حضور در منزل مسكوني وي دستور داده بود تا به وضع زندگي وي رسيدگي شود.

در ابتداي امر، دستور ساخت يك باب حمام را در منزل مسكوني وي داده بود اما به دليل تداخل حريم منطقه 18 با شهريار ماموران شهرداري قصد تخريب داشتند. در ادامه اين گفت وگو آمده است كه مشكل نامشخص بودن حريم هاي شهريار، مشكل مهم و جدي در منطقه است.

گفتنی ست، شهردار تهران سال گذشته با تاکید بر مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر تهران گفت: ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم که بروز تخلف را با اخذ جریمه و کسب درآمد، موجه جلوه دهیم.

دکتر محمد باقر قالیباف، افزود: رویکرد و نگاه شهرداری تهران به کمیسیون ماده صد به طور کامل در خدمت تهران و شهروندان عزیز تهرانی است تا با بهره‌گیری از تمامی مواهب الهی و ظرفیت‌های موجود زندگی آرام و بی‌دغدغه داشته باشند.

قالیباف تصریح کرد: این مشکل وجود داشت که بعضاً با استناد به ماده صد و به بهانه اخذ جریمه، بروز برخی تخلفات و ساخت ساز غیر مجاز توصیه می‌شد.

قالیباف افزود: برخی متخلفان از ماده صد برای خود حاشیه امنی درست کرده بودند که از آغاز به کار مدیریت جدید شهرداری با این تصور به شدت مقابله شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما هیچگونه ساخت و ساز غیر مجاز را در حریم شهر تهران برنمی‌تابیم و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را که حریم تهران را به خطر بیاندازد تخریب خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری انتخاب

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo