شهید آوینی

 

برنامه‌ها و تسهیلات ویژه بازدیدكنندگان نمایشگاه كتاب اعلام شد

چهارمین جلسه هماهنگی كمیته تسهیلات رفاهی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران برگزار و نتایج آن اعلام شد.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی كتاب در این جلسه كه اعضای شورای شهر، رئیس شركت سهامی نمایشگاه‌ها، مدیران ستاد برگزاری نمایشگاه كتاب و جمعی از نمایندگان سازمان‌های خدمات‌رسان شهری و دستگاه‌های دولتی حضور داشتند، تصمیماتی برای ارایه تسهیلات و رفاه حال بازدیدكنندگان نوزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی كتاب تهران گرفته شد.
بنابراین گزارش در این جلسه مقرر شد به منظور كاهش ترافیك شركت واحد اتوبوسرانی با اختصاص تعدادی اتوبوس و مینی‌بوس در میادین اصلی شهر جابجایی شهروندان به نمایشگاه و بالعكس را برعهده گیرد.
همچنین با همكاری شركت مترو نیز تعدادی دستگاه اتوبوس جهت انتقال مردم از منطقه چیتگر به سمت نمایشگاه بین‌المللی در نظر گرفته شده است.
در ادامه این جلسه قوام شهیدی رئیس شركت سهامی نمایشگاه بین‌المللی از تامین آب آشامیدنی برای بازدید كنندگان نمایشگاه كتاب خبرداد و گفت: شركت سهامی نمایشگاه‌ها تلاش دارد با ارایه تسهیلات و خدمات لازم شرایط را فراهم كند تا مردم به راحتی بتوانند از برنامه‌های نمایشگاه كتاب استفاده كنند.
این گزارش حاكیست: رسول خادم رئیس كمیسیون فرهنگی شورای شهر با تاكید بر مشاركت و همكاری گسترده تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و شهری در هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه كتاب اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی‌های بعمل آمده كلیه برنامه‌ها و فعالیت‌ها متناسب با وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌ها تقسیم شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تجارب و مستندات سال گذشته در ارایه خدمات به بازدیدكنندگان مشكلات كمتری داشته باشم.
حمید قبادی معاون اجرایی ستاد برگزاری نمایشگاه كتاب نیز در ادامه ضمن تقدیر از همكاری و تعامل مجموعه دستگاه‌های اجرایی در آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی كتاب اظهار داشت: در این دوره تاكنون اقدامات قابل توجه در برگزاری نمایشگاه كتاب با همكاری تمامی دست‌‌اندركاران اعم از تشكل‌های تخصصی نشر، مدیران ستاد برگزاری نمایشگاه كتاب تهرن، مسئولان شورای شهر و دیگر سازمان‌های دولتی انجام شده و در حال حاضر آماده‌سازی غرفه‌ها و سالن‌ها آخرین مراحل خود را طی می‌كند
وی افزود: خوشبختانه محموله‌های كتاب‌های خارجی مطابق برنامه‌ریزی وارد كشور شده و تا چند روز دیگر چیدمان كتاب‌های بخش بین‌المللی به همراه بخش ناشران داخلی به پایان خواهد رسید.
برپایه این گزارش، در این جلسه مسئولان شركت پست اعلام كردند كه خدمات پستی با تعرفه مناسب به بازدیدكنندگان نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران ارایه می‌شود
همچنین از مسئولان وزارت بهداشت و درمان نیز جهت نظارت بر كیفیت مواد غذایی نمایشگاه كتاب دعوت به عمل آمده است ضمنا سازمان آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی و اورژانس نیز تا پایان برگزاری نمایشگاه مشاركت فعالی دارند.
سازمان جوانان هلال احمر هم مسئولیت هدایت خودروها و راهنمای بازدیدكنندگان را بر عهده دارند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo