شهید آوینی

 
کنگره بررسی ابعاد شخصیت حضرت معصومه(س) برگزار می شود
کنگره بررسی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) اردیبهشت ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه‌معصومه(س) در حاشیه نخستین نشست کمیته برنامه‌ریزی آیین ورود و سالگرد وفات حضرت معصومه در جمع خبرنگاران گفت : امسال با تشکیل کمیته برنامه‌ریزی توسط مسوولان، برنامه‌های متنوعی در خصوص ورود حضرت معصومه(س) به قم انجام می‌شود.

وی دوم اردیبهشت ماه را سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به‌قم و هجدهم این ماه را سالروز وفات آن بانوی گرامی ذکر کرد و درخصوص برنامه‌های این ایام گفت : روز دوم اردیبهشت ماه، کاروانی به صورت سمبلیک از میدان معصومیه(س) تا میدان میر، اقامتگاه حضرت معصومه(س) حرکت خواهند کرد.

آیت الله علی‌اکبر مسعودی خمینی تصریح کرد : امسال با هدف باشکوه برگزارکردن این ایام از شخصیت‌های کشوری، لشکری و مذهبی برای سخنرانی‌دعوت شده است.

وی برگزاری کنگره ‌ای در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه (س) را از دیگر برنامه‌های این ایام ذکر کرد و گفت : این کنگره با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه اردیبهشت ماه به مدت دو روز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مسعودی خمینی برگزاری نماز جمعه در حرم مطهر، برگزاری مسابقات مختلف بین دانش آموزان، نشست دانش‌آموزی درخصوص بررسی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) را  از دیگر برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo