شهید آوینی

 
دانشکده قرآن در استان اردبیل راه اندازی می شود
دارالقرآن استان اردبیل که از سال 72 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده تا به حال برای بیش از 30 هزار علاقمند قرآن کریم آموزشهای لازم را داشته و در تلاش برای راه اندازی دانشکده قرآن است .

رضا صفری مدیر دارالقرآن استان اردبیل افزود: دارالقرآن یک نهاد مردمی و عام‌المنفعه است و ما هم ‌اکنون دو مدرسه در مراکز استان و در بیش از 4 شعبه در شهرستانهای مشکین ‌شهر ، بیله‌سوار، گرمی و خلخال فعال هستیم و قصد داریم امسال در شهرستانهای دیگر فعالیت خود را گسترده کنیم.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 500 نفر از نوجوانان و جوانان مشتاق کلام الهی در سطح استان از آموزشهای این مرکز بهره ‌مند شده‌ اند و امسال در نظر داریم تعداد قرآن‌آموزان را در این مراکز افزایش دهیم.

جعفری با اشاره به تأسیس دانشکده قرآن در استان تصریح کرد: تلاش مسئولان استانی در جهت تأسیس دانشکده قرآن در این مدت بسیار خوب بوده و ما با خرید زمین و تمهیدات اولیه درصدد کسب مجوز احداث این دانشکده هستیم و امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی آینده مجوز این امر صادر شود و تأسیس دانشکده بصورت قطعی و عملیاتی و اجرایی شود.

صفری اظهار داشت: در حال حاضر جهت تربیت نسل جوان و مشتاقان کلام الهی از وجود بیش از 200 مربی زبده و علاقمند به تعلیم بهره می‌بریم و در سال گذشته موفق به راه‌اندازی چند مهد کودک ویژه مهد کودک شکوفه‌های قرآنی در طبقه فوقانی مصلی اردبیل شدیم تا نمازگزاران با خیال راحت به ادای فریضه نماز جمعه بپردازید.
 

منبع : خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo