شهید آوینی

 
برگزاری مراسم جشن هفته وحدت در بندر‌انزلی

در اين مراسم كه امام‌جمعه شهرستان بندرانزلی و جمعی از مسئولان و فرماندهان شهرستان و اساتيد و دانشجويان در آموزشکده شهیدخدادادی این شهرستان حضور داشتند، مسائل متعددی پيرامون شخصيت پيامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن‌شناسی و همچنین فنآوری هسته‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اين مراسم در سالن اجتماعات آموزشكده شهيدخدادادی بندر‌انزلی و با تلاوت آياتی چند از كلام‌الله مجيد توسط يكی از قاريان برتر شهرستان آغاز شد.

در ادامه مراسم حجه‌الاسلام و المسلمين حسينی مسئول نهاد رهبری آموزشكده سخنانی را پیرامون شخصیت والای منجی عالم بشریت ایراد کردند.

سپس امام‌جمعه شهرستان بندر‌انزلی حجه‌الاسلام والمسلمين مير‌تبار در سخنانی اظهار کرد: ملت جوان ما باید همواره هوشیار باشد، كه كشورهای ابرقدرت و مستبد با اجرای جنگ‌های روانی و تهاجمات فرهنگی و دسيسه‌های اجتماعی هميشه سعی در خدشه‌دار كردن اسلام و قرآن را داشته و دارند. به‌همين دليل من از جوانان می‌خواهم با توكل به پروردگار و علم‌آموزی، روز به روز باعث شكوفايی هر چه بيشتر اسلام و قرآن باشند.

با توجه به نام‌گذاری سال جديد كه با نام شريف پيامبر اعظم(ص) مزین شده و با عمل به دستورات قرآن اين كتاب آسمانی، آينده درخشانی را برای اسلام و مسلمين از خداوند منان مسئلت دارم.

گفتنی است، حسن ختام اين مراسم اجرای برنامه‌های مداحی برادران نوربخش و اخوان بود.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo