شهید آوینی

 

فراخوان ارائه طرحهای فرهنگی جهانی در تکریم پیامبر اعظم (ص)
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نظر دارد به منظور تکریم شخصیت رسول اعظم(ص ) و خاندان پاکش در سالی که مزین به نام مبارک آن محبوب یگانه هستی شده است، تمامی فرهیختگان علاقمند به رسول اکرم(ص) و اهل بیت پاک آن حضرت را به مشارکتی عالمانه فراخواند.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این فراخوان آمده است : از همه اندیشمندان و نخبگان و هنرمندان دعوت به عمل می آید طرحها و پیشنهادات فرهنگی خود را برای معرفی هرچه بهتر و تکریم شخصیت رسول اعظم (ص) وخاندان پاکش در سطح جهان و به زبانهای مختلف به روابط عمومی سازمان فرهنگ  و ارتباطات اسلامی ارسال کنند.

طرحهای ارسال می بایست واجد شرایط ذیل باشند : موضوع و محوریت طرح ، تکریم شخصیت گرامی رسول اکرم (ص) و خاندان پاک و یاران آن حضرت، قابلیت و شایستگی اجرا در سطح جهان را دارا باشد، طرح نو و ابتکاری و حتی الامکان کاربردی و قابل اجرا در یکسال باشد، دارای ساختار و چهارچوب مشخص همراه با جزئیات لازم باشد، موجب تحکیم وحدت میان همه مسلمانان و پیروان ادیان توحیدی باشد.

به پنج طرح برگزیده، توسط کمیته انتخاب این سازمان جوایز ارزنده ای مانند زیارت خانة خدا و مرقد منور نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت پاک ایشان تعلق خواهد گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo