شهید آوینی

 

استودیوی اختصاصی حرم مطهر امام رضا (ع) ایجاد می شود
استودیوی اختصاصی حرم مطهر امام رضا (ع) ایجاد می شود. این استودیو می تواند شرایط مناسبی را برای ارتباط معنوی میلیون ها نفر از شیعیان و شیفتگان ولایت در سراسر جهان فراهم کند.

این استودیو که در صحن آزادی و مشرف به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) احداث و تجهیز شده است با همکاری متخصصان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و آستان قدس رضوی ایجاد شده و پس از افتتاح رسمی در قالب یک استودیوی اختصاصی، تصاویر و لحظات معنوی حرم مطهر را به طور زنده و مستقیم در مناسبت های مختلف برای دوستداران اهل بیت (ع) ارسال خواهد شد.

 

روابط عمومی آستان قدس تلاش می کند ضمن برقراری ارتباط صمیمی، صادقانه با زائران و مجاوران، نقایص و کمبودهای احتمالی در زمینه خدمت رسانی را از طریق نظرسنجی و در قالب طرح های پژوهشی روزانه و هفتگی شناسایی کرده و پیشنهادات زائران را به مسئولان مربوطه منتقل و جهت تحقق آن پیگیری مناسب را به عمل آورد.

 

تلفن گویای روابط عمومی آستان قدس رضوی مرجعی برای جمع آوری نظرات مردمی و پاسخ گویی به سوالات آنان است. زائران می توانند برای ارائه نظرات خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن 2232222 تماس بگیرند و از طریق این سیستم ارتباطی راهنمایی لازم صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo