نمایشگاه " اسلام را بشناس" در بحرین برپاست
نمایشگاه " اسلام را بشناس" به منظور ارائه چهره صحیح اسلام و اشاعه این دین حنیف با توجه به استقبال زیاد مسلمانان و غیر مسلمانان در منامه بحرین برپاست.

به نقل از محیط، نمایشگاه " اسلام را بشناس" با همکاری صندوق خیریه و مرکز شناخت اسلام بحرین با توجه به استقبال زیاد مسلمانان وغیر مسلمانان بحرینی و غیر بحرینی در منامه برپاست .

گروه کثیری از مردم دنیا با زبانها و نژادهای مختلف راهی بحرین شده اند تا شاهد میراث دینی و دستاوردهای اسلامی باشند.

در این نمایشگاه نسخه هایی از قرآن با ترجمه های انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی به نمایش گذاشته شده اند. برخی از هنرمندان و خطاطان بخشهایی از آیات و سوره های قرآن را با خطی بسیار خوش نوشته و در قابهای تزئینی زیبایی به منظور مضاعف شدن اشتیاق غیر مسلمانان و مسلمانان قرار داده اند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه توضیح دین حنیف اسلام  در میان غیرمسلمانان و اشاعه آن است . زیرا در جهان آنچه از اسلام نام می برند انتسابات غیر واقعی و خرافی است. از این رو برپایی این نمایشگاه مفاهیم اشتباه و تردیدهای موجود راجع به این دین حنیف را برطرف می کند.

این نمایشگاه که به همت هنرمندان و متخصصان برگزار شده است، از شخصیتهای برجسته دینی و اندیشمند دعوت به عمل می آورد تا در این نمایشگاه در زمینه اسلام و آموزه های آن سخنرانی و غیر مسلمانان را تشویق کنند تا اسلام بیاورند و در راستای ایجاد معنویت، خدمات ارزنده ای به اسلام ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

 
Logo
https://old.aviny.com/News/84/12/27/05.aspx?&mode=print