سایت تخصصی پاسخگویی به سئوالات دینی در حوزه علمیه قم راه اندازی می شود
سایت پاسخگویی با هدف ایجاد مرکزی جهت پاسخگویی تخصصی به سئوالات دینی نیمه اول سال آینده در قم راه اندازی می شود.

حجت الاسلام سید "محمد اکبریان"  با اعلام این خبر گفت: هم اکنون برای هر کدام از موضوعات تاریخ، حدیث، فقه، مهدویت، زنان و ... وبلاگی ایجاد شده است که در آن به سئوالات طرح شده پاسخ داده می شود. یکی از اهداف تشکیل سایت تخصصی پاسخگویی، تمرکز این وبلاگ ها و ارائه مرکزی جهت پاسخگویی تخصصی به سئوالات مختلف دینی است.

مدیر واحد پاسخگویی به سئوالات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: هم اکنون گروه های تخصصی در این مرکز برای پاسخ دهی به سئوالات تشکیل شده و ایجاد سایت نیز مراحل نهایی خود را طی می کند. امیدواریم در نیمه اول سال آینده این سایت افتتاح شود.

وی افزود: در نظر داریم با تمرکز بخشی به سئوالات، حداکثر در مدت زمان 7 روز پاسخ به سئوالات را آماده کرده و برخی از  سئوالات عمومی را همراه با پاسخ ها جهت استفاده عموم در آرشیوسایت قرار دهیم. قسمت نظرخواهی نیز میزان رضایت مراجعه کنندگان از پاسخ ها را مورد بررسی قرار می دهد.

"اکبریان" با اشاره به فعالیت های این مرکز گفت: با معرفی اندک صورت گرفته، به طور متوسط روزانه 40 سئوال از مراکز مختلف دانش آموزی، دانشجویی و عمومی به صورت کتبی، تلفنی و اینترنتی دریافت می شود و گروه های تخصصی به تنظیم و ارسال پاسخ های مناسب هر سئوال در حداقل زمان ممکن اقدام می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

 

Logo
https://old.aviny.com/News/84/12/21/07.aspx?mode=print