شهید آوینی

در ادامه موج اعتراضات به اهانت به مقدسات اسلامی انجام شد:
"بمب گوگلی" دانشجویان جهان اسلام
جمعی از دانشجویان مسلمان دانشگاه های جهان با راه اندازی سایتی تحت عنوان "یا محمد" به سازماندهی اعتراضات گسترده به توهین رسانه های غربی به پیامبر اسلام در عرصه اینترنتی خصوصا در سایت جستجوگر گوگل اقدام کرده اند.

این سایت  به 5 زبان فارسی، عربی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی راه اندازی شده و آخرین اخبار و مطالبی درباره اسلام نیز از جمله سایر عناوین آن می باشد.

هر کابر اینترنتی از طریق وارد کردن ایمیل خود و عضویت در این سایت، به عنوان یکی از تایید کنندگان محکومیت اقدام روزنامه های غربی در توهین به پیامبر اسلام به ثبت می رسد. 

همچنین این سایت با اشاره به این که در حال حاضر عباراتی چون mohammed و cartoon به پر تقاضا ترین عبارات مورد جستجو در اینترنت تبدیل شده اند، سعی دارد تا سایت اعتراض به این اهانت ها را جزو نخستین نتایج جستجوی این عبارتها قرار دهد و در همین راستا از کاربران اینترنتی که سایت یا وبلاگ دارند خواسته است که با قرار دادن کد سایت "یا محمد" در قالب های خود، به این سایت لینک دهند.

گفتنی است پس از توهین روزنامه دانمارکی و چندین روزنامه غربی به پیامبر اسلام، موجی از اعتراضات در کشورهای مختلف دنیا علیه این اقدام موهن به راه افتاد که این اعتراضات به عرصه شبکه جهانی اینترنت نیز کشیده شده است ومسلمانان سعی دارند در این عرصه نیز راه نفوذ و توطئه رسانه های اینترنتی غرب را سد کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo