همایش بین المللی مصلح موعود در لبنان برگزار می شود
همایش بین المللی و بین الادیانی مصلح موعود، سال آینده توسط معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در لبنان برگزار می شود.

حجت الاسلام "معصومی" با اعلام این خبر گفت : علاوه بر هشتمین گفتمان مهدویت و گفتمان  بین ‌المذاهبی شیعه وسنت در سال آینده همایش بین‌ الادیانی مصلح موعود بین ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت برگزار می شود.

وی افزود: این همایش به عنوان مقدمه ‌ای جهت کنگره جهانی مصلح موعود با موضوع بررسی موعودگرایی در عرصه مکاتب دنیا خواهد بود که با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و نهادهای فعال موعودگرایی در خارج از کشور برگزار می شود.

رئیس مؤسسه فرهنگی انتظار نور ادامه گفت : پاسخ به بیش از 10 هزار سؤال و شبهه با موضوع مهدویت، انتشار بیش از 13 عنوان کتاب، آماده سازی  8 اثر پژوهشی جهت انتشار و بررسی بیش از 150 عنوان پژوهشی، راه ‌اندازی دو سایت اینترنتیwww.monjee.com و www.Mosleh.com  به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از فعالیت های این موسسه بوده است.

وی همچنین از همکاری این مؤسسه با پژوهشگران و دانشجویان جهت تدوین مقالات و پایان ‌نامه‌ها با محوریت مهدویت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ایجاد پژوهشکده مجازی مؤسسه فرهنگی انتظار نور با هدف استفاده از ابزار مدرن برای اشاعه فرهنگ مهدویت از اقدامات آینده این مرکز است. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/84/12/17/07.aspx?&mode=print