شهید آوینی

 
شمار غیر مسلمانان خواهان درک چیستی تعالیم اسلام در حال افزایش است
شمار افرادی که برای آموزش 10 هفته ای درباره اسلام و پیامبر اکرم(ص) در انجمن مسلمانان شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا ثبت نام کرده اند بسیار چشمگیر بوده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز آبزرور، مقامات مساجد شهر ساکرامنتو انتظار داشتند تنها چند نفر برای دوره آموزشی " کشف اسلام" ثبت نام کنند؛ اما این تعداد هم اکنون به بیش از 40 نفر غیر مسلمان رسیده است.

امام محمد عبدالعزیز در این رابطه اظهار داشت: بسیاری از مردم به واقع نمی دانند که اسلام دارای چه تعالیمی است، چرا که سوء تعابیر بسیاری در رابطه با این دین آسمانی وجود دارد. خوشبختانه تعداد افرادی که می خواهند خود درباره این دین مطالبی بیاموزند هر روز افزایش می یابد.

مارگارت لاستون، یک آموزگار بازنشسته که پیرو مذهب کاتولیک در مسیحیت است هدف خود را از ثبت نام در این کلاسها یادگیری مطالبی درباره دین اسلام عنوان کرد و افزود: تصمیم گرفتم تنها شنونده این ستادهای تبلیغاتی که علیه اسلام فعالیت می کنند نباشم و خود به کشف حقیقت این دین بپردازم.

انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز درباره پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) پرسشهایی درباره اسلام و پیامبر الهی این دین، که هم اکنون بیش از 5/1 میلیارد نفر در سراسر دنیا از آن پیروی می کنند، ایجاد کرده است .

برنامه آموزشی "کشف اسلام" بخشی از تلاشهای اقلیت مسلمان آمریکا در راستای آموزش عمومی درباره دین شریف اسلام و حضرت محمد(ص) است. شورای روابط اسلامی - آمریکایی که بزرگترین شورای مدافع حقوق اقلیت مسلمان آمریکا محسوب می شود نیز به تازگی ستادهایی را برای آموزش عمومی درباره پیامبراسلام(ص) تشکیل داده است.

 

منبع: خبر گزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo