مرکز اسلامی انگلیس فاجعه سامرا را محکوم کرد
مرکز اسلامی انگلیس در اعلام انزجار و محکومیت فاجعه سامرا بیانیه ای صادر کرد که طی آن هتک حرمت به حرمین شریفین سامرا را محکوم و خواستار صلح و آرامش شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسلامی انگلستان، این مرکز طی بیانیه این حمله به حرمین شریفین سامرا را را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده : فاجعه ددمنشانه و دردناک انفجار و تخریب بارگاه ملکوتی امامان بزرگوار شیعه (امام علی الهادی و امام حسن العسگری علیهما السلام) را به پیشگاه حضرت امام عصر ارواحنا فداه و مسلمانان جهان تسلیت می گوئیم.

مرکز اسلامی انگلستان افزوده است: دیروز در اروپا به بهانه سست بنیاد آزادی، به ساحت قدسی پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) اهانت و جسارت کردند و امروز در عراق گنبد مطهر و حرم امن امامان بزرگوار و فرزندان پیامبر را ویران ساختند.

مرکز اسلامی انگلستان با اشاره به نیاز به صلح و آرامش در زمان کنونی یادآور شده است: این گونه کارها که به وسیله دستهای شیطانی و ضد بشری استکبار جهانی برنامه ریزی می شود و به وسیله مزدوران آنها انجام می گیرد، جز فتنه و آشوب و برانگیختن خشم و احساسات مسلمانان و رو در رو قرار دادن پیروان ادیان و مذاهب هدف دیگری ندارند.

مرکز اسلامی انگلیس این اعمال شیطانی و تروریستی را به شدت محکوم کرده و انزجار و نفرت عمیق خود را نسبت به آنها اعلام می دارد و از مسلمانان جهان می خواهد که با هوشیاری کامل و حفظ وحدت و یکپارچگی خود، نقشه های شوم و تفرقه افکنانه دشمنان اسلام را نقش بر آب سازند. بی تردید اراده خداوند متعال، بر آن است که اگر مسلمانان شکیبایی و تقوا داشته باشند خدعه و نیرنگ دشمنان، به آنان آسیب و زیان نخواهد رساند و قطعاً پیروزی از آن اسلام خواهد بود.

تروریستها چهارشنبه هفته گذشته  در اقدامی گستاخانه حرمهای مطهر امامان دهم و یازدهم شیعیان را با بمب منفجر کردند و حرمت این مکان مقدس را شکستند. این اقدام موجی از خشم و انزجار در میان ملت عراق، شیعیان و همه مسلمانان دوستدار خاندان عصمت و طهارت (ع) به وجود آورد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/84/12/08/06.aspx?mode=print