شهید آوینی

 
آمریکا با راه اندازی جنگ های فرقه ای می خواهد بین شیعیان و اهل سنت اختلاف افکنی کند
امام جمعه مشهد با تقدیر از مردم به خاطر عکس العمل مناسب در برابر هتک حرمت حرمین شریفین عسکریین (ع) گفت : امروز مسلمین بیدار شده اند لذا تمام توطئه های دشمنان به ضرر خودشان و به نفع مسلمین تمام خواهد شد .

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی با بیان اینکه  امروز روح امید و نشاط  و پیوند بین مردم و دولت بیش از گذشته  در کشور حاکم شده است افزود : هیچ قدرتی توان عملی نمودن تهدیدات را ندارد و باید قدر این فضای ارزشمند را دانست.

امام جمعه مشهد تصریح کرد : امروز آمریکا سخت از انتخابات قانون اساسی عراق  ، از تشکیل  حکومت ملی و انتخاب ابراهیم جعفری به عنوان نخست وزیر عراق  ناراضی و ناراحت است  و البته قبل از تشکیل دولت  ملی عراق می خواست اعمال نفوذ  در بدنه دولت ملی عراق کند  که با شکست مواجه شد .

وی افزود : آمریکا ، انگلیس و صهیونیسم بین الملل می خواستند با تسلط بر منطقه  خاورمیانه ، منزوی کردن جمهوری اسلامی و حل مشکل فلسطین کاری کنند که عراق حافظ منافع اسراییل در منطقه شود و با به رسمیت شناختن اسراییل ، مصنویت پیدا کردن اسراییل در منطقه را فراهم کنند که  به هیچ یک از این اهداف نرسیده و شکست خوردند.

امام جمعه مشهد  ادامه داد : استکبار تمام توان خود را  بکار برد تا مخالفان گروههای حماس رای بیاورند ولی مردم رای  به مقاومت و حماس دادند  تا همچنان فریاد زنند  که اسراییل را به رسمیت نمی شناسند.

علم الهدی در خاتمه خاطر نشان کرد : آمریکا در خوابش نمی دید  که عراق و فلسطین به این شکل  در بیاید ولی اکنون با ایجاد اختلاف و جنگ های فرقه ای می خواهد بین شیعیان و اهل سنت  اختلاف افکنی کند که با هوشیاری رهبری و مرجعیت شیعیان عراق  و هشدار رهبر معظم انقلاب  و مراجع عالیقدر این توطئه خنثی و اتحاد و برابری بین مسلمانان بیشتر از گذشته ایجاد شد .

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo