مرکز اطلاع رسانی شهید آوینی به عنوان وب سایت برتر جشنواره کاغذهای شیشه ای انتخاب شد.

مرکز اطلاع رسانی شهید آوینی به عنوان وب سایت برتر در اولین جشنواره وبلاگ ها و وب سایت های انقلاب اسلامی انتخاب شد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در روز چهارشنبه 26 بهمن ماه در سالن فرهنگسرای انقلاب با حضور وزیر محترم ارشاد و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران وب سایت ها و وبلاگ نویسان برگزار شد از سایت شهید آوینی به عنوان سایت برگزیده جشنواره تقدیر شد.

جشنواره کاغذهای شیشه ای امسال با هدف هویت بخشی به وبلاگهای فارسی زبان و ارج نهادن به فعالیت وبلاگ نویسان ایرانی و اعتلای عزت ایرانی در فضای سایبر ، توسط فرهنگسرای انقلاب برگزار شد. این جشنواره که از ابتدای دی ماه امسال در دوبخش وبلاگ ها و وب سایت ها شروع به کار کرد با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. کلیه اطلاعات در مورد این جشنواره در وب سایت رسمی این جشنواره ( http://www.blogfest.ir ) قابل دسترسی است.

این جشنواره توسط فرهنگسرای انقلاب و  کانونهای باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می شود. همچنین سازمانها و مراکز و موسساتی که به منظور حمایت از اولین جشنواره وبلاگها و وب سایت های انقلابی اعلام آمادگی کرده اند عبارتند از: 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

پرشین بلاگ

‌مركز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)

پارسی بلاگ

فصلنامه تخصصی مطالعات رایانه ای علوم اسلامی ( ره آورد نور )

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان 
Logo
https://old.aviny.com/News/84/12/01/11.aspx?mode=print