شهید آوینی

 
همایش "حجاب" در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد
همایش یک روزه حجاب در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آستانه فرارسیدن ماه محرم و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

این همایش به صورت مشترک توسط کمیته اخلاق و موازین شرعی پایگاه مقاومت بسیج مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

در این همایش که جمعی از پرستاران و کارکنان دانشگاه حضور داشتند، حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اهمیت موضوع حجاب در اسلام و تاکید فرامین الهی بر پرهیز از نابهنجاری ها در جامعه گفت: تمام تلاش مسلمانان به ویژه ریخته شدن خون شهدا برای اعتلای مظاهر اسلامی از جمله حجاب است که انتظار می رود در جامعه اسلامی این مسئله مورد نظر همگان قرار گیرد.

همچنین حجت الاسلام لشگری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در سخنانی با تاکید بر اشتراک زن و مرد در رعایت حجاب گفت : حجاب یک مفهوم وجودی و صفت شایسته انسانی است و تنها مخصوص زن نیست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: حجاب انسان را در خود به تامل وا می دارد و نمی گذارد هر کاری یا حرفی را از خود ابراز و اظهار دارد .

در ادامه این همایش که ششم بهمن ماه برگزار شد، "آقازاده" معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران کوثر به تبیین نقش و جایگاه حجاب در اسلام و اثرات رعایت حجاب در زنان و امنیت جامعه سخنرانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo