شهید آوینی

 
مرکز اسلامی انگلستان نتایج برگزیدگان مسابقات قرآن را اعلام می کند
نتایج مسابقات حفظ موضوعی قرآن که روز یکشنبه توسط دار القرآن کریم مرکز اسلامی انگلیس برگزار شد همزمان با عید غدیر خم اعلام می شود.

دار القرآن کریم مرکز اسلامی انگلیس براساس رسالت عظیم خود که همان تبلیغ معارف قرآنی و الهی در میان مسلمانان ساکن غرب و به منظور تعظیم شعائر الهی و ترویج معارف نورانی اهل بیت به مناسبت عید سعید غدیر خم روز یکشنبه  25 دی ماه مسابقات حفظ موضوعی  قرآن کریم را در دو بخش برگزار کرد.

بخش نتایج  این مسابقه که مورد توجه خانواده های مسلمان و از ملیت های مختلف  قرار گرفت که درمراسم جشن عید سعید غدیرخم در روز پنجشنبه 29 دی ماه  در مرکز اسلامی انگلیس اعلام و از حافظان قرآن کریم تقدیر خواهد شد.

جوایز بخش دوم این مسابقات که توسط رادیو قرآن جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است ، اعزام 10 نفر اول این مسابقات برای سفر به جمهوری اسلامی ایران است.

بخش اول این مسابقات که شامل گروه سنی کودکان و نوجوانان و خواهران بزرگسال بود، س‍‍ؤالات از دو کتاب "زندگی روزمره" (در زمینه مسائل روز مره زندگی در جزء 30 قرآن کریم) و "اعتقاد هر روز" (در زمینه مسائل اعتقادی در جزء 30 قرآن کریم) تهیه و در سه گروه سنی 6 تا 12 سال ، 13 تا 18 سال و 18 سال به بالا انجام شد .

بخش دوم که شامل گروه سنی 13 سال به بالا می شد ، سؤالات از جزوة آیه های زندگی که به سه زبان (انگلیسی، فارسی و عربی) توسط مرکز اسلامی انگلیس تهیه شده است ، انتخاب شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo